سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

شاملو...سکوت...


برای زیستن دو قلب لازم است
قلبی که دوست بدارد
قلبی که دوستش بدارند .
قلبی که هدیه کند
قلبی که بپذیرند .
قلبی برای من
قلبی برای انسانی که من می‌خواهم
تا انسان را در کنار خود حس کنم .
در آن‌سوی ستاره من انسانی می‌خواهم :
انسانی که مرا بگزیند
انسانی که من او را بگزینم
انسانی که به دست من نگاه کند
انسانی که به دست‌هایش نگاه کنم
انسانی در کنار من
تا به دست‌های انسان‌ها نگاه کنیم
انسانی در کنارم
آینه‌ای در کنارم
تا در او بخندم
تا در او بگریم .

نظرات 10 + ارسال نظر
behzad 1392,05,02 ساعت 13:46 http://www.welding-engineers.tk

سلام خوبی وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید

سلام بهزاد جان...
نظر لطف شماست...
حتما...با کمال میل...

از رنجی خسته‌ام که از آنِ من نیست
بر خاکی نشسته‌ام که از آنِ من نیست

با نامی زیسته‌ام که از آنِ من نیست
از دردی گریسته‌ام که از آنِ من نیست

از لذتی جان‌گرفته‌ام که از آنِ من نیست
به مرگی جان می‌سپارم که از آنِ من نیست.


احمد شاملو

عاااااااااااااااااااااااااااالی...

دلتنگی های آدمی را
باد ترانه ای می خواند،
رویائش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد،
و هر دانۀ برفی به اشکی نریخته می ماند.

سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشقهای نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده.
در این سکوت
حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من....

مارگوت بیکل | برگردان احمد شاملو

سکوت سرشار از ناگفته هاست از اینجا اومده دیگه

دقیقا درست گفتی...
من سالها قبل دکلمه این شهرو با صدای احمدشاملو گوش دادمو عاشق سکوت شدم...

شهرو چیه؟

خب شعرصادقانه وبچگانه=شهر به کسر (ش)

اوکی
زاستی میای خونه مردم آدرستون رو میذارید مدل اصفهانیا آدرس ندین خو
آخه این چ مدل آدرس گذاشتنه

چی اوکی؟
بعدشم فکرکردم بگم س تا سکوت... رفتین ولی چششششششششم جبران میکنم...
sokuot.blogsky.com

همین قضیه شهرو دیگه،منظورم اینه که فهمیدم
آدرستون رو اینجا میذارید؟
اینجا که همه بلدن اونجا بلد نیستن مردم

چشم...حالا شما بجای 20بهم 19بده چون شعر را نوشتم شهرالبته نیم غلط بگیری منصفانه تره...
ادرسمم هر موقع صلاح بود چشششششم...

سکوت... 1392,05,04 ساعت 21:12

خدارحمت کنه احمدشاملو را البته سالگرد رفتنش ازین دنیای....هم هست!!!
روحش شاد...سکوت...

اینم واسه تست بودش فردا نگین این سکوت کیه ها!!!!!!!!!

زهرا 1392,05,04 ساعت 22:11

حالا این سکوت... کیه

این اصن سکوت نیس بلکه سکون است ایا...

سلام
برای زیستن همیشه دوست داشتن لازمه
برای شاد بودن دوست داشتن و دوست داشته شدن ضروریه...
زیبا بود سکوت

سلام...
کلا تهیید میکنم حرفاتونا...تکبییییییییییییییییر...

احمد 1392,05,30 ساعت 01:16 http://hor-73.blogsky.com

حقیقتا
حُرباش برای آزادی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد