سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

نظریک دوست...سکوت...

نه اینکه حرفی برای گفتن نباشد ، هســـت !
حـــرف هست ، عشـــ ـــق هست ،
بغــــض هست ، درد هست !
اما . . .
... ... چه بگــــــویــــم ؟
وقتــــــــی ، نه در آرزوهایت
حــرفی از رویای با مــــــ ـــن بودن است
نه در روزهایت
تلاش ِ داشتن ِ همیشگی ِ مـــ ـــن . . .!
گمان مبـــــــر . . .
همیشه حوالی خواب های تــــ ـــو بیدارم
گمان مبـــــــر . . .
که همیشه عاشقانه می نویسم و می خوانمت
عشق ، به زخم که برسد ، سکـــوت می شود
زخم که عمیق شود ، بیداری ِ دل ، درد دارد . . .
مــــ ـــن ، در این بغض های هر لحظه ،
در این دلتنگی های مـــــدام ،
در این آشفتگی های دقایقــــــم ،
دارم سکوت می شوم....

.....................

سکوت...


من ارگ بمم...سکوت...

سکوت...

.............................

من ارگ بمم خشت خشتم متلاشی


تو نقش جهان هر وجبت ترمه و کاشی


در هر نفس اینست دعایم همه جانا:


در زیر و بم زندگی آزرده نباشی....

..............

سکوت...

کو باران؟...سکوت...

قدیمی ولی زیبا...

.....


باز باران، با ترانه میخورد بر بام خانه


خانه ام کو؟ خانه ات کو؟ آن دل دیوانه ات کو؟


روزهای کودکی کو؟ فصل خوب سادگی کو؟


یادت آید روز باران گردش یک روز دیرین؟


پس چه شد دیگر? کجا رفت؟


خاطرات خوب و رنگین


در پس آن کوی بن بست در دل تو? آرزو هست؟


کودک خوشحال دیروز ،غرق در غمهای امروز


یاد باران رفته از یاد ،آرزوها رفته بر باد


باز باران، باز باران میخورد بر بام خانه


بی ترانه ،بی بهانه، شایدم گم کرده خانه !

پول...سکوت...

یه جایی خوندمش زیباست...

.....................

با پول میشه خونه خرید ولی آشیونه ، نه!


میشه رختخواب خرید ولی خواب ، نه!


میشه ساعت خرید ولی زمان ، نه!


میشه مقام خرید ولی اِحترام ، نه!


میشه کتاب خرید ولی دانش ، نه!


میشه دارو خرید ولی سلامتی ، نه!


حتی با پول میشه...


قلب خرید ولی عشق ، نه!

درخواستی...سکوت...

همه می‌دانیم که سامسونگ بزرگترین کمپانی گوشی ساز در جهان است و به خوبی توانسته فاصله خود را با دیگر رقبا به خصوص رقبای اندرویدی خود افزایش دهد. اما این میزان برتری چه میزان است؟

 

به گزارش جی اس ام بر طبق آمار و ارقامی که از شرکت تجزیه و تحلیلی موبایل Localytics ارائه شده است 8 گوشی از 10 گوشی پر استفاده اندروید متعلق به سامسونگ است.

 

دو گوشی برتر این لیست دو پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 3 و گلکسی اس 2 هستند، 17.4 درصد کاربران اندرویدی در مجموع از این دو گوشی استفاده می‌کنند. رتبه سوم مربوط به گلکسی ایس است که 3 درصد از کاربران اندرویدی از این گوشی استفاده می‌کنند. در رتبه 4 و 5 دو فبلت سامسونگ قرار گرفته‌اند که نشان از استقبال خوب کاربران اندرویدی از این دو گوشی دارد.

 

 

اما نکته جالب اینجا است که اولین گجت اندرویدی که سامسونگ نیست و در این لیست قرار دارد یک تبلت است و آن تبلت کیندل فایر نام دارد. 1.7 درصد کاربران اندروید از این تبلت آمازونی استفاده می‌کنند.

 

منبع: readwrite - GSMArena

ایینه شکست...سکوت...

دیروز به یاد تو و آن عشق دل انگیز
بر پیکر خود پیرهن سبز نمودم
در آینه بر صورت خود خیره شدم باز
بند از سر گیسویم آهسته گشودم
عطر آوردم بر سر و بر سینه فشاندم
چشمانم را ناز کنان سرمه کشاندم
افشان کردم زلفم را بر سر شانه
در کنج لبم خالی آهسته نشاندم
گفتم به خود آنگاه صد افسوس که او نیست
تا مات شود زین همه افسونگری و ناز
چون پیرهن سبز ببیند به تن من
با خنده بگوید که چه زیبا شده ای باز
او نیست که در مردمک چشم سیاهم
تا خیره شود عکس رخ خویش ببیند
این گیسوی افشان به چه کار آیدم امشب
کو پنجه او تا که در آن خانه گزیند
او نیست که بوید چو در آغوش من افتد
دیوانه صفت عطر دلآویز تنم را
ای آینه مردم من از حسرت و افسوس
او نیز که بر سینه فشارد بدنم را
من خیره به آینه و او گوش به من داشت
گفتم که چه سان حل کنی این مشکل ما را
بشکست و فغان کرد که از شرح غم خویش
ای زن چه بگویم که شکستی دل ما را

.........

فروغ فرخزاد

"مهاتمـا گانـدی"...سکوت...

یــــادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتاد به خاطر بیاورى که آنهایى که هر روز می‌بینى و مراوده می‌کنى همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت، اما همگى جایزالخطا... نامت را انسانى باهوش بگذار اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختى... و یادت باشد که این‌ها رموز بهتر زیستن هستند....

...........


"مهاتمـا گانـدی"

بهترینها...سکوت...

بهترینها
بهترین مبارزه آن است که حریف از تو قوی تر باشد
بهترین شوخی ان است که بدون تحقیر و تمسخر دیگران باعث شادی جمع شود
بهترین نگاه آن است که تمامی احساست را بدون به زبان اوردن کلمه ای به طرف مقابل انتقال دهی
بهترین بازی آن است که برد و باخت به اندازه نفس عمل برایت مهم نباشد
بهترین همسفر آن است که در طول سفر فکر کنی یک نفری در عین دو یا چند نفربودن
بهترین ایینه وجدان توست آگاه و بیدار باش
بهترین شریک آن است که اصلا وجود نداشته باشد
بهترین گذشت آن است که در موضع قدرت باشی و آن را انجام دهی
بهترین ایده ها را همیشه احساس تو به تو هدیه میدهد نه عقل تو
بهترین راه حرف زدن صریح و شفاف حرف زدن است ازحاشیه بپرهیز
بهترین فرارآن است که از جمع غیبت کنندگان بگریزی
بهترین عمل آن است که بدی را به نیکی جواب دهی
بهترین مامن شانه های کسی است که از صمیم قلب دوستش داری
بهترین نعمت بدون هیچ قید و شرطی سلامتی است و دل خوش
بهترین راه برای بد گویانت آن است که در عمل عکس آن چه را گفته اند نشان بدهی نه با زبان
بهترین جست و جو کنکاش در وجود خودت است
بهترین قدردانی آن است که در آن افراط نباشد
بهترین بزرگواری آن است که هر گز از بالا به کسی نگاه نکنی مگر آن که بخواهی او را از زمین بلند کنی
بهترین طرز فکر آن است که به دیگران بر اساس خصوصیات شخصیتی شان امتیاز بدهی نه براساس ظاهر و ثروت شان
و بهترین مرگ آن است که تنها جسمت از میان رفته باشد و نه اسمت.

خیام...سکوت...

در کارگه کوزه گری رفتم دوش




دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش


ناگه یکی کوزه برآورد خروش


کو کوزه گر کوزه خر کوزه فروش


از کوزه گری کوزه خریدم باری


آن کوزه سخن گفت ز هر اسراری


شاهی بودم که جام زرینم بود


اکنون شده ام کوزه هر خماری


در کارگه کوزه گری کردم رای


در پایه چرح دیدم استاد به پای


می کرد سبو کوزه را دسته وسر



از کله پادشاه واز دست گدای


این کوزه چو من عاشق زاری بوده است


در بند سر زلف نگاری بوده است


این دسته که بر گردن او می بینی


دستی است که بر گردن یاری بوده است


تا چند اسیر عقل هر روزه شویم


در دهر چه صد ساله چه یک روزه شویم


در ده قدح باده از پیش که ما


در کارگه کوزه گران کوزه شویم





خیام

مـــــــــــــــــــــــرسی...سکوت...

سلام...

دوستان فقط اومدم بگم از همه اونایی که تو این مدت  به وبلاگم سر زدن  و نظر دادن تشکر کنم.

یه جورایی میتونم بگم :همه اونایی که خودشون تنها بودن ولی نزاشتن من تنها باشم...

مرسی

مرسی

مرسی

.............

سکوت...

خسروگلسرخی...سکوت...

تلخ ماندم ، تلخ
مثل زهری که چکیده از شب ظلمانی شهر
مثل اندوه تو
مثل گل سرخ
که به دست طوفان
پرپر شد
تلخ ماندم ، تلخ
مثل عصری غمگین
که تو را بر حاشیه اش پیدا کردم
و زمین را
توپ گردان
پرت کردم به دل ظلمت
تلخ ماندم ، تلخ
دیوار از پنجره سر بیرون کرد
از دهانش
بوی خون می آمد

شاملو...سکوت...

روزی ما دوباره کبو ترهای مان را پیدا خواهیم کرد


و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت .

روزی که کمترین سرود ،
بوسه است !
و هر انسان
برای هر انسان
برادری ست !
روزی که دیگر درهای خانه شان را نمی بندند .
قفل ،
افسانه یی ست !
و قلب ،
برای زندگی بس است !

روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است ،
تا تو به خاطر آخرین حرف دنبال سخن نگردی .
روزی که آهنگ هر حرف زندگی ست ،
تا من به خاطر ِ آخرین شعر رنج ِ جست و جویِ قافیه نبرم .

روزی که هر لب ترانه یی ست ،
تا کم ترین سرود ، بوسه باشد.
روزی که تو بیایی، برای همیشه بیایی ،
و مهربانی با زیبایی یکسان شود .

روزی که ما دوباره برای کبوترهایمان دانه بریزیم ...
و من آن روز را انتظار می کشم
حتی روزی
که دیگر ،
نباشم !


"احمد شاملو"

خسته...سکوت...

ترا افسون چشمانم ز ره برده ست و میدانم
چرا بیهوده می گویی دل چون آهنی دارم
نمیدانی نمیدانی که من جز چشم افسونگر
در این جام لبانم باده مرد افکنی دارم
چرا بیهوده میکوشی که بگریزی ز آغوشم
از این سوزنده تر هرگز نخواهی یافت آغوشی
نمیترسی نمیترسی نمیترسی که بنویسند نامت را
به سنگ تیره گوری شب غمناک خاموشی
بیا دنیا نمی ارزد به این پرهیز و این دوری
فدای لحظه ای شادی کن این رویای هستی را
لبت را بر لبم بگذار کز این ساغر پر می
چنان مستت کنم تا خود بدانی قدر مستی را
ترا افسون چشمانم ز ره برده است و میدانم
که سر تا پا به سوز خواهشی بیمار میسوزی
دروغ است این اگر پس آن دو چشم راز گویت را
چرا هر لحظه بر چشم من دیوانه می دوزی

هــــــــــی وای من...سکوت...

اینم تو ف ب خوندمش گفتم شاید جالب باشه واستون

......................

دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده

سواد داری؟ (چه ربطی داشت؟؟!!!)
نوچ نوچ
بی سوادی؟
نوچ نوچ
پس تو خر من هستی!!!!!!!!!!! !
و به این ترتیب ما بزررگ شدیم به صورت اسکول وار!

این یکیش خیلی خارجیه:
آن مان نباران
دو دو اسکاچی
آنی مانی کلاچی!!!!
چه چیزایی میخونیم آآآآ
یعنی چی آخه؟!

۱۰ ۲۰ سه پونزده
هزار و شصت و شونزده
هرکی می گه ۱۶ نیست!!!!
۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰
مغز داشتیم ما؟؟؟!!!

سکوت...

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید “کیستی ؟”
شاید او حتی بگوید “لایق من نیستی”
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم

نظر یک دوست...سکوت...

سلام و خسته نباشی ببین سکوت  این حرفایی که توی وبلاگت مینویسی راستش رو بخوای واسه من خنده داره اگه همه اینا هایی که باهات درددل میکننو حرفاشونو میگن مثل من بشناسنت دیگه اون سکوتو اون آدم اول اول نیستی براشون مثل من که نظرم اول اول بهت خیلی مثبت بود ولی الان به جرأت میگم من مرد نمیدونمت مردونگی به ظاهر و قیافه و ادای مردا رو در آوردن نیست مردونگی به حرف و عمل شیفم شد؟ باور کن از روی حرصو عصبانیت و ناراحتی نمیگم این حرفا رو از شناختی که نسبت بهت پیدا کردم میگم

............................

این نظر را واسم فرستادن منم جواب دادم گفتم همه بخونن تا شاید کسی بیشتر دچار سوء تفاهم نشه...

واسه بعضیا...سکوت...

امروز اینموقع روز اومدم که به یکنفر که در مورد من دچار سوء تفاهم شده بگم که دوست عزیز اینجا دنیای مجازیه و من فکر نمیکنم کسی مثل شما اونقدر موضوع را جدی بگیره که اینجوری بخواد بمن توهین کنه.

البته اون نظر شخصیه شماست ولی وقتی یکم بزرگتر شدی متوجه میشی که اگه دارو تلخه واسه درمان بیماری شیرینه!

بهرحال از توهینهایی که بهم کردی ناراحت نشدم دوست من و مطمئنم که یه روزی اگه بودم اینجا واگه نبودم با خدای خودت میگی عجب لطف بزرگی بهت کردم که اونطور باهات برخورد کردم...

من دام پهن نکردم که یکی بیاد گرفتارش بشه.اگه اینجور بودم الان شما این نبودی دوست من...اگه مردی و مردونگی را در این میبینی که هرکی اومد گفت من دوستدارم بدروغ بگم اره منم دوستدارمو به به چهچه کنم واسش!نه!!!!!دوست من سخت در اشتباهی من ازون ادما نیستم...از توام تمنا دارم که واقع بین تر باشی...

یاحق...سکوت

...............

در ضمن رنگ نوشته هام چطوری باشه؟

بقول دوستان ابی خیلی شاده و به سکوت نمیاد.خاکستری خوبه؟رنگ سکوت چه رنگیه دوستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟