سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سهراب...سکوت...خانه ی دوست کجاست...؟


من دلم می خواهد 


خانه ای داشته باشم پر دوست


کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند آرام


گل بگو گل بشنو


هر کسی می خواهد وارد خانه پر مهر و صفامان گردد


شرط اول وارد گشتن


شستشوی دلهاست


شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست


بر درش برگ گلی می کوبم و به یادش با قلم سبز بهار


می نویسم؛


"ای دوست خانه دوستی ما اینجاست"


تا که سهراب نپرسد "خانه دوست کجاست؟"


نظرات 10 + ارسال نظر
وب مانی 1392,04,27 ساعت 00:49

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

عــــــــــــــــــــــــــــالی عالی

علی 1392,04,28 ساعت 15:09 http://pelak1136.blogsky.com/

هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :<br /><br />
<br /><br />
بسم الله الرحمن الرحیم<br /><br />
<br /><br />
لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم<br /><br />
<br /><br />
آمین<br /><br />
<br /><br />
این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه!<br /><br />
<br /><br />
پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه<br /><br />
<br /><br />
الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه

برادر من...
اصل را گذاشتی چسبیدی به این خرافات؟اگه حاجت داری از خدا بخواه...وقتی به این چیزا متوسل میشی یعنی خدارا کوچک شمردی...
تا کی میخوایم خرافی باشیم؟این حرفا چیه اخه؟
ارزوتا بجای این اراجیف به خدا بگو ازش بخواه مطمئن باش بی جواب نمیمونه...
مراقب خودت باش علی جان...
سکوت...

با نظری که به دوستمون دادی هم کاملا موافقم
من هیچ وقت از این جور اس ام اسا رو که برام میادو واسه کسی نمیفرستم.

سلام چکی(دیگه اسمت چکی هستشا...
خوشحالم که یکی پیدا شد نگفت وای خدا سنگت میکنه این حرفا چیه!!!!
سکی...

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____من آپم___ _ ______#
#__________#____________بدو بیا___ا ___ #
_#_________#_________________ا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######

سلام...
چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشـــــــــم

arvin 1392,04,29 ساعت 14:10 http://masteralone.blogsky.com

با سلام خدمت دوست عزیزم میخواستم به اطلاعت برسونم که یه چت روم برای وبم راه انداختم که همه میتونن بیان توش عضو بشن من این چت روم رو برای این درس کردم که بتونیم با هم گفتگو یا هرچیزی داشته باشیم و بتونیم بیشتر باهم اشنا بشیم پس خوشحال میشم که به چت رومم بیای و عضوش بشی و امیدوارم که از چت روم لذت ببری اینم ادرسش

arvinveb.chata.ir

سلام دوست من...
ممنون که خبرم کردی ولی چرا خلوت بود؟
البته خلوت که هیچ...کسی نبود اصن

سلام سکی...
سوکـــو بهتر نبود؟

سلام چکی...
آخه ترسیدم بگن کلمه ژاپنی انتخاب کردم...
سوکی تو زبون اصفهانیام خیلی بکار میره...ههههههههه

سلام
بسیار عالی
خیلی قشنگ بودش
راستی یکی ازدوستانم یه چت دوستانه ساخته اگه دوسداشتی بهش یه سربزن{عاشق تنها}تولینکام هست
البته ادرس چتشون یادم نیست..
شرمنده

سلام...
نظر لطف شماهستش...
چشم میام ولی الان یه سر رفتم هیچ خبری نبود...سوت و کووووووور

چت روم میری؟
خوش بگذره!

نه بابا نه حوصلشو دارم نه وقتشا ولی چون دوستان دهوت کردن رفتم که متهسفانه باز نشد کسی ام توش نبود...هههه

احمد 1392,05,23 ساعت 01:51 http://hor-73.blogsky.com

من که دارم دلم نمیخواد
حُر باش برای آزادی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد