سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

سلام دوستان... 

اومدم توی این پستم فقط ازتون تشکر کنم... 

تشکر از حر و تنهای بی دردومیلاد و سنگ صبور و زهرا و دلنوشته ها و خاطرات خانه و علی و...خلاصه همه و همه ی اون عزیزانی که منو تنها نزاشتن و بقول معروف رفیقای دنیای مجازی که موی یکیشونا با صدتا از رفیقای دنیای واقعی عوض نمیکنم... 

سلامتی همه ی دوستان مجازی که اگر چه بودنشون توی دنیای مجازیه ولی محبتشون واقعیت محض و حقیقت و حقیقت و حقیقت است...فدای قدم همتون...

سکوت...

نظرات 10 + ارسال نظر
وب مانی 1392,04,23 ساعت 14:21

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

سلام رفیق مجازی
حال شما؟
چه میکنی با زبان روزه و داغی هوا و ...
خیلی خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل تو پیدا کردم .
خوبه که تاکید کنیم روی مجازی بودنو نبونمون توی دنیای واقعی خوبه ...این تاکید یه جاهایی واقعا لازمه
حداقل واسه ی ذهنو افکار آدم...
یادمه روزای اولی که وب ساخته بودم گفتی نت هم خوبه وهم بد ُاین خوبی و بدی دست خودمونه !!
روزایی بوده که خوشحال بودم ...
روزایی بوده که از شدت ناراحتی و اشک نمیدونستم به کجا پناه ببرم و با نوشتن چند خط احساسمو گفتم .
برای من اون حس همدردیه خیلی مهمه حسی که بفهمی کسایی دردتو خوندن و میفهمنت...
تو یکی از او دوستایی که با نظراتت بهم آرامش میدادی ممنون که بودی
امیدوارم همیشه شاد باشی
راستی موقع دعا ما رو یادت نره هااااااااااا

سلام دوست...
خوشحالم که ازون روزها ماهها گذشته و هنوز شما و دیگران هنوز هستید...
کاش باشید تا هست...
سکوت...

سلام
ممنونم عزیزم شماهم واسه هرکدوم از ماهایه دنیا باارزشی وقابل احترام
محبت را ان قدر میداند
که خود محبت روا میدارد
وخود لایق ان است..
برات ارزوی موفقیت دارم..

سلام...
هستم به بود شما...
پس باشید...
سکوت...

زهرا 1392,04,24 ساعت 13:16

خوش ب حال دوستان مجازی

خوش بحال من...
سکوت...

سلام
چرا من ساعت 7 میام اینجا نظر میدم برام ساعت 5 ثبت میشه ؟
آخه این چه وضعه شه ااااااااا.
هی من میخوام چیزی نگم نمیذاری که!
کلا اگه میخوای از بهونه گیریای من خلاص شی بیا اب پاکیو بریز رودستم بوگو دلم میخوا به تو چه بچه
ولی اینو بدون تا وقتی آب نریختی از دست این اخلاق من خلاص نخواهی شد .هوم

سلام...
شما به ساعت کشور خودت میفرستی تو وبلاگ من به ساعت کشور خودم ثبت میشه..
کدوم وض؟
کدوم اب؟ البته باید گفت کدوم پاکی؟
نمیگم بتو چه...
نمیریزم بازم بگو...

چرا نخده سوال پیچ میکنی؟
نمیدونستم خو

اولا علیک سلام...
سوما سوال پیچ یهنی چی؟یکم کمتر پدر فارسی را در بیاور چکی جان...
هههههههههه چه جالب چکی جان مثه جکی چان شد...
پس ازین پس بجای کلمه مجهول سوال پیچ بفرمایید سیم پیچ!!!!!!!
نه نهنه سیم جیم ههههههه
البته یه پیرمردی بود میگفت سیم پیچ هههههه


.
.
ببینم سکوت با چکی قهره که نمیاد سربزنه؟
نکنه واقعا فک کردی من جکی چان شدم؟جکی جان درستش بود نه
.
.
راستی سفر خوش گذشت؟

نه چکی قهر نیستم ...بعدشم من کی باشم که با چکی جان قهر کنم اخه جکی جان خطرناکه میزنه شل و لنگمون میکنه...ههههههه
فکر نکردم مطمئنم بروسلی هستی...

راستی حرف از در اوردن پدر زدی یاد یه چیزی اوفتادم

در اوردن پدر که این روزا خیلی اسون و معمولی شده...
ولی در اوردن پسر خیلی باحاله...ههههههههه
پسرش دراوووووووووووومد...

hichkas 1392,04,28 ساعت 11:40

خوش بحالت که تنهانیستی

چرا تنها نیستم؟
شما از کوجا متوجه این موضوع شدین؟
جل الخاااااااااااالق...چشم بسته غیب گفتینا..
بهرحال مرسی از اومدنتون همه کس...

احمد 1392,05,23 ساعت 01:46 http://hor-73.blogsky.com

دیگه تشکر نکن بخاطر وظایفم.
من متشکرم که هستی سکوت عزیز،که یادم میندازی که سکوت هم گفتنی های بسیار دارد.من متشکرم...
حُرباش برای آزادی...

اختیار داری احمدجان...
کاش بتونم اونی باشم که که میگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد