سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سهراب...سکوت...

دیروز را ننوشتم چون نخواستم...

......................سکوت...............

من به سیبی خشنودم

و به بوییدن یک بوته ی بابونه

من به یک آیینه یک بستگی پاک قناعت دارم

من نمی خندم اگر بادکنک می ترکد

و نمی خندم اگر فلسفه ای ماه را نصف کند

من صدای پر بلدرچین را می شناسم

ماه در خواب بیابان چیست؟

........

سهراب

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد 1392,02,14 ساعت 21:31 http://hor-73.blogsky.com

چه خوب بود اگه همه این چیزارو درنظرمیگرفتن
حُرباش برای آزادی...

سلام. بازم مثه همیشه عالیییییییی
ببخشید بی اجازه اما لینک شدی اگه خواستی منو به اسم نامعلوم لینک کن

علی 1392,02,16 ساعت 13:42 http://pelak1136.blogsky.com/

تاحالا دقت کردین وقتی موبایلتون میوفته زمین سریع برش میدارین ببینین
چیزیش شده یا نه ولی وقتی رفیقتون می خوره زمین، هرهر بهش می خندین!!!.

سلام...
خیلی دلم سیب میخواد!
میخوام اول بوش کنم بعد گازش بگیرم
جوری که صدای گاز زدن بده
خیلی دل تنگ این کارم
مجبورم سیبو تیکه تیکه کنم بخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد