سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سخت است...سکوت...

سخت است با گریه بنویسی دردهایت را

اما بگویند ؛

چه زیبا مینویسی

و لبخندی ساده و !

من در خویشتنم ،

باز هم ؛

همه ام را سکوت... فرا میگیرد ...
..........
منبع:یکی ازگذشته

نظرات 7 + ارسال نظر

به خاطر داشته باش. سکوت باغ اندیشه هاست. آرام راه برو. آرام حرف بزن. آرم اندیشه و فکر کن...


اخه هیچکس حرف دل دیگری رونمیفهمه درد دیگری رو نکشیده ونمیتونه درک کنه..به همین خاطر هرکی میرسه میگه قشنگ بود البته بخاطر طرز بیان شه که میگیم.. ونمیتونن بیشترازاین چیزی بگیم درضمن بیان وتوصیف شماهم قشنگ بود..

خب سکوت نکن!

بهم گفت کمى از حال و روزت بگو

و من سکوت کردم و سکوت کردم و سکوت کردم ،

اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم چیزى رو از قلم ننداختم !

بعضی حرف ها را نباید زد

بعضی حرف ها را نباید خورد

بیچاره د♥ل چه می کشد میان این زد و خورد !


شاید برایت عجیب است این همه آرامشم !

خودمانی بگویم ؛ به آخر که برسی ، دیگر فقط نگاه میکنی . . .

باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست

(فاضل نظری)

من یه نظر گذاشتم اینجا،نرسیده یا تایید نشده
آهنگ وبلاگتون هم محشره

احمد 1392,02,08 ساعت 00:43 http://hor-73.blogsky.com

اشکالی ندارد اگراین سکوت سرشار ازنگفته ها باشد...
حُرباش برای آزادی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد