سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

ایمان...سکوت...

از میان کسانی که برای دعای باران به تپه ها می روند


انان که با خود چتری به همراه می اورند به کار خود ایمان دارند.

نظرات 5 + ارسال نظر
AHMAD 1392,01,17 ساعت 06:09 http://hor-73.blogsky.com

چه قشنگ
حُرباش برای آزادی...

سلام ...
عجب بارونی اومد دیروز
یعنی من از اون لحظه ی جمع شدن ابرا تا اون وقتی که رگبار و رعدو برق شدید شد زیر بارون بودم عجب جون گرفتم
اونجا م بارون اومد؟

دلــم کــَمى خــُدا مــى خــوآهـَد

کـــَمى سکــوتــــ

دلــَم دل بـــُریدن مــى خــوآهـَد

کــَمى اَشکـــ

کــَمى بــُهتــــ

کــَمى آغــوش ِ آسمــآنى

کــمى دور شــُدن اَز ایــن

جــنس ِ آدم ...
تقدیم به سکوت عزیز

سکوت جان وبلاگ خیلی قشنگی داری
من عاشق سهراب هستم
سال خوبی داشته باشی
به من هم سر بزن

سلام...ممنون که بهم سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد