سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

پایتخت...سکوت...

منکه منتقد فیلم و سریال نیستم ولی متاسفم واسه خودم که مجبورم به زوم کردن روی فک یه روستایی هنگام غذا خوردن تو  تلوزیون بخندم...
واسه خودم متاسفم که یه کارگردان بزرگ چیزی نداره که بتونه باهاش مردمو بخندونه و مجبور میشه از یه چیزایی استفاده کنه که گاهی وقتا به بعضیا برمیخوره...
البته زیادم مهم نیست چون به خیلیا بر نمیخوره..
......................
سکوت...

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا 1392,01,15 ساعت 10:24

اتفاقا چون به خیلیا برنمیخوره،خیلی مهمه

احمد 1392,01,15 ساعت 16:23 http://hor-73.blogsky.com

خب حق بده سکوت جان مثلا اگه بیان توی اون فیلم یه دکتر روسوژه کنن که اشتباهی نسخه میپیچه برای بیمارش وبیمار باخوردن اون دارو بیماریش به شکل طنزآلودی گسترده میشه معلومه جامعه پزشکی پدرشونو درمیارن اما حالامن ازتو یه سوال دارم
جامعه روستایی کجاست؟؟؟
جامعه انسانیت کجاست؟؟؟
نمیخوام بگم اگه یه همچین چیزایی به وجود بیان مشکل حل میشه نه
میخوام بگم یک همچین چیزایی باید تو وجود مانهادینه شده باشه تابه خودمون اجازه ندیم که گروهی رو مورد تمسخرقرار بدیم.
حُرباش برای آزادی...

من یه روستاییم
من یه روستاییم وقتی به عنوان فحش ،عده ای به هم میگن دهاتی فقط واسه خودم متاسف میشم ...
وقتی برای فرهنگ سازی توی تلوزیون کشورم آدمای نادون وبی فرهنگ روستاییا هستن و آدمای بافرهنگ شهریا هستن بازم واسه خودم متاسف میشم...
و وقتی توی برانامه های طنز روستاییها اغلب یه مرد با دندونای یکی درمیون سیاه و یه بیل با یه شلوار کردی...
الان باید بگم اگه همین طور این برنامه ها ادامه پیدا کنه دیگه روستایی نمیمونه که بخوان مسخرش کنن............
مثل بلایی که الان باید دید واون زبان یه روستایی هست...
دیگه خودشونم نابود میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد