سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

فروغ...سکوت...

می روم خسته وافسرده و زار
سوی منزلگه ویرانه ی خویش
به خدا می برم از شهر شما
دل شوریده و دیوانه ی خویش

می برم تا که در آن نقطه ی دور
شستشویش دهم از رنگ گناه
شستشویش دهم از لکه ی عشق
 زین همه خواهش بی جا و تباه

می برم تا ز تو دورش سازم
زتو ای جلوه ی امید محال
می برم زنده به گورش سازم
تا از این پس نکند یاد وصال

ناله می لرزد می رقصد اشک
آه بگذار که بگریزم من
از تو ای چشمه ی جوشان گناه
شاید آن به که بپرهیزم من

به خدا غنچه ی شادی بودم
دست عشق آمد واز شاخم چید
شعله آه شدم صد افسوس
که لبم  باز بر آن لب نرسید

عاقبت بند سفر پایم بست
می روم خنده به لب خونین دل
می روم از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل

...................

فروغ فرخزاد

نظرات 5 + ارسال نظر

می برم تا که در آن نقطه ی دور
شستشویش دهم از رنگ گناه
شستشویش دهم از لکه ی عشق
زین همه خواهش بی جا و تباه

می برم تا ز تو دورش سازم
زتو ای جلوه ی امید محال
می برم زنده به گورش سازم
تا از این پس نکند یاد وصال

سلام
این قسمتش محشر بود

سلام دوست عزیز.
از اینکه به وبلاگ من اومدی و مارو قابل دونستی ممنونم...
در ضمن وبلاگ متنوع و پر محتوایی داری.
راستش من چندروز پیش توی وبلاگ چکاوک یه کامنت گذاشته بودم که بعداز چندروز ادمین وبلاگ چکاوک اومد و بابت کامنتی که شما در جواب من گذاشته بودید ازمن عذرخواهی کرد...
و من هرچقدر اصرار کردم که بگه شما چی نوشتید به من نگفت.
البته چیزمهمی نبود.... ولی حرف من چیز دیگه ای هست و اونم اینه که وقتی کسی کامنت یا نظری میزاره تا زمانیکه به کسی توهین نکرده مستحق دریافت توهین نیست.
من که نمیدونم چی گفتی ولی اگه صحبتی داشتی یا داری تشریف بیار به وبلاگم و مرد و مردونه حرفتو بزن. نه اینکه چندروز بعد از کامنت من بری پشت سرم حرف بزنی که من نخونمش و همه بیان و بخونن....
یکی دوروزی باخودم کلنجار رفتم که بیام و ازت بپرسم چی گفتی تا جوابتو بدم. ولی اینقدر سرم شلوغه و اعصابم اینروزا خورده که نخواستم دنبال حرفو بگیرم...
دیگه هم تصمیم گرفتم تو هیچ وبلاگی نظر ندم و فقط یه کامنت خشک و خالی بذارم تا به کسی برنخوره...
راستی آی پیت شهر تهران رو نشون میده نه دوسلدورف آلمان رو ... برام جای سوال بود...
موفق باشی.

سلام دوست من...
نمیدونم چرا ایشون اینجوری برداشت کردن.من فقط نظر خودمو گفتم ولی ایشون فکر کرده شما را هدف قرار داده ام درصورتی که اصلا اینطور نبوده و من به هیچ کسی تاکنون توهین نکرده و نمیکنم...
سکوت...
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
درخت دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد

احمد 1392,01,12 ساعت 19:47 http://hor-73.blogsky.com

متشکرسکوت جان
حُرباش برای آزادی...

دیوونه 1392,01,12 ساعت 20:54

دروغ میگه به من توهین میکنه

من بتو میگم دیوونه توهین کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واااای خدا بکشه منو
چی شده این جا؟؟؟؟؟؟؟
چه خبره؟؟؟
به جان خودم همه دچار سو تفاهم شدن ...
ما اومدیم با پست آب یه کم فشار روحی مونو کم کنیم مثل این که اوضاع رو بدترش کردیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد