سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

فقر...سکوت...

فقر در واقع مادر تمام آسیبهای اجتماعی است. فقر با بسیاری مسائل زیر پا از جمله ضعف تندرستی و افزایش مرگ و میر ، بیماری روانی ، شکست تحصیلی ، جرم و مصرف دارو رابطه دارد. هر چند خود فقر بطور ذاتی یک مشکل و آسیب است، اما این لزوما به این معناست که تمام افرادی که زیر خط فقر زندگی می‌کنند. افرادی نابسامان و مشکل ساز برای اجتماع هستند. مشکلات اقتصادی ، عدم تأمین نیازهای جسمی و روانی اغلب زمینه‌ای برای بروز و ظهور مشکلات اجتماعی دیگری است...
.........................
سکوت...

نظرات 5 + ارسال نظر

دستم به قلم نمیرود

کلماتم کناره گرفته اند

و سکوت.

سایه اش سنگین است،

و خلوتی که گاه یادم میرود خانه خود من است.

از اعتماد کامل پرده به باد بیزارم،

از خیانت همهمه به خاموشی

و من گاهی اوقات مجبورم به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم

چقدر خیالش آسوده است

چقدر تحمل سکوتش طولانیست چقدر

نباید کسی بفهمد دل و دست این خسته خراب از خواب زندگی میلرزد،

باید تظاهر کنم حالم خوب است

راحتم،

راضیم،

رها...

میترسم ازینکه دعا کنم دستت به قلم برود و دست بردل خودم بگذاری اخر گاهی وقتها دقیقا دست برقلم بردن دست بردل خون عده ای میشود...
....................
پرده همیشه بازیچه دست باد بوده واین عادتی شده برایش وگاه خود بدنبال باد میگردد...ولی دستی که پنجره ببنددپایان بازی است...
.....................
تظاهر...چیزی ندارم برایش و نمیخواهم داشته باشم...
............
ممنون انا

سکوت می کنم ......
.
شاید با سکوت من تو بیدار شوی ...........

احمد 1391,12,26 ساعت 23:03 http://hor-73.blogsky.com

واینست که علی ابن ابی طالب میفرمایند:اگرفقرانسان بود او رامیکشتم
حُرباش برای آزادی...

زهره 1391,12,27 ساعت 06:49 http://asemuniya.mihanblog.com

سلام،به روز هستم.خوشحال میشوم که تشریف بیاورید.

ساده 1391,12,27 ساعت 12:47 http://azari66.blogsky.com/

عیدت مبارک دوست من
ساده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد