سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

اگه اجیل میخرید...سکوت...

1- آجیل شور برای افراد با فشار خون بالا و بیماران قلبی عروقی و آجیل شیرین برای بیماران دیابتی و افراد دارای اضافه وزن بسیار مضرند؛ بنابراین بهتر است به مقدار مناسب از آجیل‌های خام بی‌نمک استفاده کنید.

2- آجیل‌های بوداده فسادپذیرند و بو دادن آجیل، طعم کهنگی آن را پنهان می‌کند؛ بنابراین مغزها را به صورت خام خریداری کنید و هر بار به مقدار مصرف بو دهید.

3- از خرید مغزهای پوست‌کنده اجتناب کنید؛ چرا که این مغزها با توجه به راحتی مصرفشان زیاد میل می‌شوند و این امر می‌تواند سبب افزایش دریافت انرژی و اضافه وزن شود.

4- نگهداری طولانی‌مدت آجیل تغییرات شیمیایی و اکسیداسیون خفیف چربی‌ها را در پی داشته و موجب بوی کهنگی و طعم نامطلوب آجیل می‌شود؛ بنابراین آجیل را در اندازه‌ای بخرید که در 2 هفته عید مصرف شود.

5- در صورتی که روی مغزهای آجیل سوراخ‌هایی مشاهده کردید از مصرف آنها بپرهیزید؛ چرا که در داخل سوراخ‌ها لارو حشرات به صورت کرم‌هایی به اندازه دانه برنج وجود دارد.

6- از مصرف مغز گردوی سیاه شده در داخل آجیلتان اجتناب کنید. سیاه شدن گردو عمدتا به دلیل رشد کپک‌ها و قارچ‌هایی است که می‌توانند با ترشح سموم خطرناک توکسین برای سلامت مخاطره‌آمیز شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد 1391,12,24 ساعت 23:36 http://hor-73.blogsky.com

اگه خریدیم
حُرباش برای آزادی...




میگم پولاتو حرومه این اتا اغشالا نکون
پشته نخر امسال
.
.
اهان فهمیدم چرا دیر کردی
نشستی داری هی میخوری
راستی تو نمیدونی عید بز کیه؟
اصن امسال عید کدوم جونوریه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد