سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

ایینه شکست...سکوت...

دیروز به یاد تو و آن عشق دل انگیز
بر پیکر خود پیرهن سبز نمودم
در آینه بر صورت خود خیره شدم باز
بند از سر گیسویم آهسته گشودم
عطر آوردم بر سر و بر سینه فشاندم
چشمانم را ناز کنان سرمه کشاندم
افشان کردم زلفم را بر سر شانه
در کنج لبم خالی آهسته نشاندم
گفتم به خود آنگاه صد افسوس که او نیست
تا مات شود زین همه افسونگری و ناز
چون پیرهن سبز ببیند به تن من
با خنده بگوید که چه زیبا شده ای باز
او نیست که در مردمک چشم سیاهم
تا خیره شود عکس رخ خویش ببیند
این گیسوی افشان به چه کار آیدم امشب
کو پنجه او تا که در آن خانه گزیند
او نیست که بوید چو در آغوش من افتد
دیوانه صفت عطر دلآویز تنم را
ای آینه مردم من از حسرت و افسوس
او نیز که بر سینه فشارد بدنم را
من خیره به آینه و او گوش به من داشت
گفتم که چه سان حل کنی این مشکل ما را
بشکست و فغان کرد که از شرح غم خویش
ای زن چه بگویم که شکستی دل ما را

.........

فروغ فرخزاد

نظرات 7 + ارسال نظر
خودت میدونی 1391,11,18 ساعت 19:21

سلام.حالا دیگه از این قاب قشنگا برا و بلاگت میزاری برا ما نمیزاری(م ی ل ا د)

[ بدون نام ] 1391,11,18 ساعت 20:08

in matneto khondam ziba bod
khodaish uin forogh khob balade sher bege
ama ye soal daram baram vaghean soale shoma ye mozakarin mikham bedonam chera hamjensaton mese abe khordan dorog migan chera hamzaman asheghe 2 nafar mishan ya hamzaman ba chan nafaran ya bodan ama dorogh migan ke nabpodan
chera
?

salaam dooste man...
azinke behem sar mizani mamnoon.
j soaalet faghat migam ta zamani ke shoma dokhtara az tarigh goosh va na aghl asgegh mishin
hamin moshkelato khahid daasht.
mer30
mer30
mer30

[ بدون نام ] 1391,11,18 ساعت 21:19

az tarighe gosh hame ashegh nemishim ino motmaen bash ta hala nashode kasio beshnasi ke az rahe gosh ashegh nashode bashe faghat az ro aghlesh kar kone motmaenan bode va has

salam dooste man...
mage nashnidi shaeer migee
harfaye ghashang mizaniiiiiiiii be delaam dari chang mizaniiiiiiiiiii...

khob hamin mishe eshgh az rahe goosh ke beine dokhtara marsooome.

خیال 1391,11,19 ساعت 07:52

اِ اِ اِ...

این کی اومد تو شهر شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟


قالبتون جالبه!

کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام چرا من تو گوگل تا سرچ میکنم که سکوت سرشار از ناگفته هاست توی صفخه 3 وبلاگ شما میاد ولی وقتی من مینویسم همه چیز ار همه جا از من تا صفحه 50 هم حتی نمیاد؟
همه به این:miladz96.blogfa.com یه سر بزنید چیزای خیلی جالبی داره

سلام...
اخه شلغم فرنگی 2 روزه اومدیاااااااااااااااااااااااااااااا
پ ن پ بیا تو صفحه اول من میرم صفحه50

سلام...
قالب خیلی قشنگی انتخاب کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد