سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

هــــــــــی وای من...سکوت...

اینم تو ف ب خوندمش گفتم شاید جالب باشه واستون

......................

دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده

سواد داری؟ (چه ربطی داشت؟؟!!!)
نوچ نوچ
بی سوادی؟
نوچ نوچ
پس تو خر من هستی!!!!!!!!!!! !
و به این ترتیب ما بزررگ شدیم به صورت اسکول وار!

این یکیش خیلی خارجیه:
آن مان نباران
دو دو اسکاچی
آنی مانی کلاچی!!!!
چه چیزایی میخونیم آآآآ
یعنی چی آخه؟!

۱۰ ۲۰ سه پونزده
هزار و شصت و شونزده
هرکی می گه ۱۶ نیست!!!!
۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰
مغز داشتیم ما؟؟؟!!!

نظرات 3 + ارسال نظر


سکوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بچه شدی؟
.
.
اتل متلو یادت رفته

ندای باران 1391,11,04 ساعت 16:34

سلام دوستم
اره موقعه امتحانامه
ولی همون یکم تایمم میرم فیس بوک
من سر کارم میرم
واقعا وقتم کمه

اصلا کی گفته سکوت باید غمگین باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
بچه این همه استعداد طنز داره
.
.
شاد باش ما غمگینتو دوس نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد