سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

نظر یک دوست...سکوت...

سلام و خسته نباشی ببین سکوت  این حرفایی که توی وبلاگت مینویسی راستش رو بخوای واسه من خنده داره اگه همه اینا هایی که باهات درددل میکننو حرفاشونو میگن مثل من بشناسنت دیگه اون سکوتو اون آدم اول اول نیستی براشون مثل من که نظرم اول اول بهت خیلی مثبت بود ولی الان به جرأت میگم من مرد نمیدونمت مردونگی به ظاهر و قیافه و ادای مردا رو در آوردن نیست مردونگی به حرف و عمل شیفم شد؟ باور کن از روی حرصو عصبانیت و ناراحتی نمیگم این حرفا رو از شناختی که نسبت بهت پیدا کردم میگم

............................

این نظر را واسم فرستادن منم جواب دادم گفتم همه بخونن تا شاید کسی بیشتر دچار سوء تفاهم نشه...

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوونه 1391,11,02 ساعت 11:05

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی نفس کششششششش
این نظرو کی فرستاده به سکوت ماااااااابگه تا شکمشوووووو سفره کنم
اه اعصابه ادمو خرد میکنن یادم رفت سلام بدم
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
اصلا خودتو ناراحت نکن سکوت جان من خودم تنبیهش میکنم، میدم ناخناشو با انبر بکشنشما هم خونه کثیفتو آلوده نکن
ازت کم میشه به وبلاگ زیبای من سر بزنیو یه نظر بزاریاینهمه به خاطر تو بچه مردمو دعوا کردم،ناخناشو کشیدم حالا دیگه نمیتونه نظر بزاره برات
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد