سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

واسه بعضیا...سکوت...

امروز اینموقع روز اومدم که به یکنفر که در مورد من دچار سوء تفاهم شده بگم که دوست عزیز اینجا دنیای مجازیه و من فکر نمیکنم کسی مثل شما اونقدر موضوع را جدی بگیره که اینجوری بخواد بمن توهین کنه.

البته اون نظر شخصیه شماست ولی وقتی یکم بزرگتر شدی متوجه میشی که اگه دارو تلخه واسه درمان بیماری شیرینه!

بهرحال از توهینهایی که بهم کردی ناراحت نشدم دوست من و مطمئنم که یه روزی اگه بودم اینجا واگه نبودم با خدای خودت میگی عجب لطف بزرگی بهت کردم که اونطور باهات برخورد کردم...

من دام پهن نکردم که یکی بیاد گرفتارش بشه.اگه اینجور بودم الان شما این نبودی دوست من...اگه مردی و مردونگی را در این میبینی که هرکی اومد گفت من دوستدارم بدروغ بگم اره منم دوستدارمو به به چهچه کنم واسش!نه!!!!!دوست من سخت در اشتباهی من ازون ادما نیستم...از توام تمنا دارم که واقع بین تر باشی...

یاحق...سکوت

...............

در ضمن رنگ نوشته هام چطوری باشه؟

بقول دوستان ابی خیلی شاده و به سکوت نمیاد.خاکستری خوبه؟رنگ سکوت چه رنگیه دوستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام.
راستش نمیدونم کی چی میگه و چی شده!
ولی در باره ی پایین مطلبت که رنگ سکوت رو پرسیدی باید بگم رنگ سکوت سفیده!
یه کاغذ سفید بی خط میتونه خیلی چیزا داشته باشه که نداره!
مثل یه وجدان پاک که پر از سکوته.
مثل لباس احرام که پر از نگفته هاست و فقط سکوت ...!

sheida 1391,11,03 ساعت 12:38 http://talkhon314.blogsky.com

سلام سکوتی ، اتفاقا میخاسم بت بگم ک رنگ آبی به قالبت نمیاد .. همین رنگ مشکی یا خاکستری پررنگ بهتره ،، در باره اون نظره دمت گرم خوب جواب دادی ولی خوشبحالت سکوتو بلدی !من بلد نیسم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد