سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

شاملو...سکوت...

از بخت یاری ماست شاید ،

 که آنچه می خواهیم ، یا به دست نمی آید

 یا از دست می گریزد .

 می خواهم آب شوم در گستره افق

 آنجا که دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می شود.........

 می خواهم با هر آنچه مرا در بر گرفته یکی شوم .

 حس می کنم و می دانم دست می سایم و می ترسم باور می کنم و امیدوارم

 که هیچ چیز با آن به عناد بر نخیزد.

 می خواهم آب شوم در گستره افق

 آنجا که دریا به آخر میرسد و آسمان آغاز می شود .

 چند بار امید بستی و دام بر نهادی تا دستی یاری دهنده کلامی مهر آمیز

 نوازشی یا گوشی شنوا به چنگ آری ؟

 چند بار دامت را تهی یافتی؟

 از پای منشین آماده شو که دیگر بار و دیگر بار دام باز گستریم

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام بر بهترین دوست من
خوبی؟
باور کن وقتی نیستی حالم خرابه.
اصلا من فردا امتحان دارم ۲۰۰ صفحه دیگه مونده دلم به درس نمیره که.
راست گفتی معتاد شدم رفت...

احمد 1391,11,10 ساعت 18:53 http://hor-73.blogsky.com

زنده بودن یعنی همین ها...
سلام مژده بده...
منتظرکارجدید بهرام باش
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد