سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

درسکوت دادگاه سرنوشت


عشق برما حکم سنگینی نوشت


گفته شد دل داده ها از هم جدا


وای بر این حکم و این قانون زشت


عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود


عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود


شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر


مهربانی حاکم کل مناطق می شود

نظرات 6 + ارسال نظر

وای من توی جمعای شلوغ عاشق سکوتم

سکوت سرشار از ناگفته هاست...
من هر کجا که کسی صدامو نمیشنوه سکوت میکنم...

سلام سکوت .
من تو رو تو وبم لینک کردم امیدوارم ناراحت نشی

دیوونه 1391,10,16 ساعت 19:31

دلگیرم . . .


سیرم از زندگی و از همه کس دلگیرم

آخر از این همه دلگیری و غم می‌میرم

پـرم از رنج و شکستن، دل خوش سیری چند

دیگر از آمد و رفت نفسم هم سیرم

هرکه آمد دل تنهای مرا زخمی کرد

بی سبب نیست که روی از همه کس می‌گیرم

تلخی زخم زبان و غم بی‌مهری‌ها

اینچنین کرده در آیینه هستی پیرم

بس که تنهایم و بی هم‌نفس و بی همراه

روزگاریست که چون سایه‌ای بی تصویرم

دلم آنقدر گرفته است خدا می‌داند

دیگر از دست دلم هم بخدا دلگیرم

سلام بیزحمت یه سر بیاین ببینید خوبه ؟
اگه یه موقع سوال داشتم میام میپرسما!!

سلام دوست من...
اومدم خبری بجز اپ قبلیت نبود که!!!!!!!
قالبتم خیلی زیباست...
شوخی کردما موضوع بندیت خیلی عالیه الان داره یه وبلاگ حرفه ای میشه هااااااااااااااااا
باید یکم از وبلاگت یاد بگیرم تا موضوعاتم درهم نباشه ههههههههههه
موفق باشی
سکوت...

مهربانی حاکم کل مناطق می شود..
امیدوارمممممممممم


شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر


مهربانی حاکم کل مناطق می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد