سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

یادمون باشه...سکوت...

گاه دلتنـگ می شوم دلتنـگ تر از تمام دلتنگی ها
حسرت ها را می شمارم
و باختن ها
وصدای شکستن را
نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم
وکدام خواهش را نشنیدم
وبه کدام دلتنگی خندیدم
که چنین دلتنگـــم
.........................


مهربانیت را به دستی ببخش ؛ که می دانی با او خواهی ماند ....
وگرنه حسرتی می گذاری بر دلی که دوستت دارد ... !!!


...............................


گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...
میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...
اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!
اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی ...


........................


گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه ...
؟! اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ....



................


یادمون باشه که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش کنیم چون خرد میشه میشکنه و آهسته میمیره . یادمون باشه که قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا کسی که به ما تکیه کرد سرش درد نگیره یادمون باشه قولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم . یادمون باشه هیچوقت کسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره . یادمون باشه اگه کسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم.
...............
یادمون باشه بعضی چیزا همیشه یادمون باشه...

سکوت...

نظرات 12 + ارسال نظر

واقعا سکوت خوبه،آدمی هم باید همه چیز ها رو یادش باشه!
سلام

م م 1391,10,07 ساعت 22:21

ای سراپا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم
همه وقت
همه جا
من به هر حال که باشم به تو می اندیشم
تو بدان این را
تنها تو بدان
تو بمان با من، تنها تو بمان
جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب
من فدای تو، به جای همه گلها تو بخند

گاهی هم او نیست و تو با خیالش سر میکنی!

bashe

سلام خیلی قشنگ بود یادم میمونه..l

همیشه خسته از روزای برفی
عشق پریشون شده ی دو حرفی
گفته بودم اگه دلت گرفته است
کنج دلم جا واسه ی دلت هست
شاید دلت خواست و پاهات نیومد
یا شاید هم دلت باهات نیومد
هرچی که بود بذار که گفته باشم
هرجا که هست دلت منم باهاشم

سارا 1391,10,12 ساعت 14:10 http://www.gelayol.blogsky.com

سلام سکوت جوووووونم

بدو بیا وب من بگو این چیه؟؟

بیا خودت میبینی گلم منتظرتم

یادمون باشه بعضی چیزا همیشه یادمون باشه...

موافقم :)

واقعا صادقانه نوشتی؟

صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــادقانه گفتم...
هراسیم ندارم از گفتنم...

پرهام 1391,10,14 ساعت 07:57

کاش صداقتت همه گیر می شد

کاش کلمه کاش بر زبانها نبود...تا هر انچه میخواستیم فراهم میبود...
کـــــــــــــــــــــــــــــــاش...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سلام سکوت...
ممنو ن وقت گذاشتی نظر دادی کلی هوامون عوض شد .
گفتی کجا بودم من تازه وب درست کردم واسه همینه منو ندیدی.
امیدوارم سکوتت به زمزمه دلنشین زندگی تبدیل شه.

ندای باران 1391,10,23 ساعت 15:44

وای خیلی قشنگ بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد