سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

نمیدونم واسه کیه ولی خیلی زیباست...
................

یه روز بهم گفت: «می خوام باهات دوست باشم؛آخه می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»


بهش لبخند زدم و گفتم:


«آره می دونم فکر خوبیه


من هم خیلی تنهام»


یه روز دیگه بهم گفت:


«می خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»


بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می دونم فکر خوبیه.


من هم خیلی تنهام»


یه روز دیگه گفت:

«می خوام برم یه جای دور، جایی که هیچ مزاحمی نباشه


بعد که همه چیز روبراه شد تو هم بیا آخه می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»


بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می دونم فکر خوبیه



من هم خیلی تنهام»


یه روز تو نامه ش نوشت: «من اینجا یه دوست پیدا کردم آخه


می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»

براش یه لبخند کشیدم وزیرش نوشتم: «آره می دونم فکر خوبیه


من هم خیلی تنهام»


یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت:


«من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی کنم آخه می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»


براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم: «آره می دونم فکر خوبیه


من هم خیلی تنهام»


حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم


و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه


من هنوز هم خیلی تنهام...
........
سکوت...

نظرات 3 + ارسال نظر

خیلی خیلی قشنگ بود...مرسی

هنوزم تنهام...

ندای باران 1391,10,23 ساعت 15:49

بیا دوست باشیم
میدونی چیه خیلی ها رو دارم ولی باز تنهام
این بــــــــــــــــــــــــــــــــــده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد