سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

مهاجرت...سکوت...

روز جهانی مهاجرت بر همه اونایی که از سرزمین و وطنشون مهاجرت کردن مبارک باشه...
.......
ای پرنده ی مهاجر ، ای پر از شهوت رفتن

فاصله قد یه دنیاست ، بین دنیای تو و من

تو رفیق شاپرک ها ، من تو فکر گلمونم

تو پی عطر گل سرخ ، من حریص بوی نونم

دنیای تو بی نهایت ، همه جاش مهمونی نور

دنیای من یه کف دست ، رو سقف سرد یک گور

من دارم تو ادمک ها میمیرم ، تو برام از پری ها قصه میگی

من توی حیله ی وحشت میپوسم ، برام از خنده چرا قصه میگی

کوچه پس کوچه ی خاکی ، در و دیوار شکسته

آدمای روستایی ، با پاهایه پینه بسته

پیش تو یه عکس تازست ، واسه البوم قدیمی

یا شنیدن یه قصه ، از یه عاشق قدیمی

برای من زندگیمه ، پره وسوسه پره غم

یا مثل نفس کشیدن ، پر لذت دمادم

ای پرنده ی مهاجر، ای پر از شوق پریدن

خستگی کوله بار ، روی رخوت تن من

مثل یک پلنگ زخمی ، پر وحشت نگاهم

میمیرم اما هنوزم دنبال یه جون پناهم

نباید مثل یه سایه ، زیر پاها زنده باشیم

مثل چتر خورشید باید ، روی برج دنیا باشیم

...........

سکوت...

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
منم تبریک می گم

و درباره ی پیشنادتون
چشم به روی هر دو چشم

انجام شد

در مورد نیمه کاره بودن مطالب خب

حتما همینقدرشو بلدم دیگه وگرنه حق باشماست

کار نیمه مزد نداره که هیچ ارزش خوندن هم نداره

بازم ممنونم

عاشق این شعر داریوشم..بوخودا

گاهی وقت ها
سکوت..
همان دروغ است..!
فقط...
شیک تر!
مؤدبانه تر!
و با مسئولیت کمتر...!!!

چرا سکوت پس شادی چی میشه

به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت ، غصه هم می گذرد . . .

بهم بگو که چرا الان که ایتو خوندم دلم گرفت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد