سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

باید بدجنس باشی..!! تا عاشقت باشن......!!
باید خیانت کنی.........!! .......... تا دیوونه ات باشن...!!
باید دروغ بگی...............!!........تا همیشه تو فکرت باشن...!!
باید هی رنگ عوض کنی......!!.........تا دوسِت داشته باشن...!!
اگه ساده ای ..!!...اگه باوفایی...!!..اگه یک رنگی...!!...همیشه تنهایی...

گاهی باید بی رحم بود!!!!
نه بادوست
نه بادشمن
بلکه باخودت !!!
و چه بزرگت میکند آن سیلی که خود میخوابانی بر صورتت....

.....

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه 1391,09,16 ساعت 15:08 http://gtale.blogsky.com/



من سکوت خویش را گم کرده ام لاجرم در این هیاهو گم شدم .

من که خود افسانه می پرداختم , عاقبت افسانه ی مردم شدم !

دیوونه 1391,09,16 ساعت 15:32

سلام
میشه یه سیلی بخوابونی تو صورتت من بخندم

سلام دیونه......
مطمئن شدم که دیونه ای.
ولی هنوز نفهمیدی که منم روانیم؟
شپلللللق...
صداشو شنیدی؟

سارا 1391,09,18 ساعت 11:38 http://www.gelayol.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد