سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

فدای همتون...سکوت...

سلام دوستان. 

من خیلی این نوع خطو دوست دارم و خودم با خودکار و روان نویس همینجور مینویسم ولی خواستم نظر شمارو بدونم اگه اذیت نمیشین مطلب میزارم همینجور باشه اگرم دوست ندارین که دستور بفرمایین در اسرع وقت عوض میکنمش. 

دوستتون دارم.مرسی که میاینو نظر میزارین.البته گاهی وقتا نظر گذاشتن شاید واستون وقتگیر باشه و همینکه تشریف میارین خوشحال میشم. 

فدای همتون...سکوت... 

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

نظرات 3 + ارسال نظر

راستشو بگم این فونت خیلی عالیه
هر چند خوندنش به راحتی فونت های معمول دیگه نیس
با این همه زیاد هم خوندنش سخت نیس نگران نباشین
یه جور تنوعیه دیگه
ای کاش مثل من دست خط خودتونو هم میذاشتین تو وبلاگتون

تو وبلاگم منتظرتونم

هر که سودای تو دارد چه غم از هر دو جهانش؟
نگران تو چه اندیشه و بیم از دگرانش؟

آپم و منتظر حضور گرم شما در اولین سال تولد وبلاگ (اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست)

اینجا خونه ی تو منم مهمونم هرجور که خودت میخوای
ولی به نظر من خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد