سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...سکوت...

سلام دوستان... 

 

چی بگم اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

هر چی فکر میکنم میبینم که همون سکوت بهتره... 

..................... 

سکوت...

نظرات 5 + ارسال نظر
دیوونه 1391,08,18 ساعت 19:14

سلام
تو چقدر قالب عوض می کنی
بگو چیزی پیدا نکردم بزارم تو وبلاگم چرا میگی سکوت کنم بهتره؟
داااااااااااد بززززززززن فریییییییییااااااااد بززززززززززن

سلام...
مگه قالهای بلاگ اسکای واسه باباته؟
زورت میاد؟
ای دااااااااااااااااد فریاااااااااااااااااادهوااااااااااااااربیداااااااااااااااااااد
یکی منو از دست این دیوونه نجات بده
روانی شدم از دست این دیوووووووووونه



[ بدون نام ] 1391,08,19 ساعت 10:20

سلام
خوبی؟
یکم از خودت بگو ببینم تو کی هستی

سلام...
ممنون.
من همونم که نازنینت بود....بقول تو دنیا و دینت بودم.
اوه اوه ببخشید مثل اهنگ پارسال بهار دسته جمی شدااااا
من سکوتم...ازادم...
انسانم...
ازاد اندیشم...چرا میخوای بدونی؟
کافیه؟یا بیشتر میخوای بدونی؟
ایمیل کن تا بگم البته دلیلم بدونم...
مرسی که اومدی بای گلم.

گاهی وقتا سکوت ، همه ی ناگفته های ما رو

از تو چشمامون به سادگی فریاد می زنه

نستیااااااااااااااااااااااا

سکوت سرشار از ناگفته هاست
یاد شاملو بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد