سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

بنظر شما کدوم دزده؟...سکوت...

کاریکاتورهای زیبای مفهومی

نظرات 6 + ارسال نظر
دیوونه 1391,08,15 ساعت 18:26

مگه فضولی

یکی از یکی پرسید چن سالته؟
اونم جواب داد بتو چه؟
اولیم گفت اصلا بتو چه که به من چه؟
حالا منم بتو نمیگم بتوچه
چن بار بخون شاید متوجه شدی البته بعدش بمنم خبر بده

جالب بود ...همین اختلاس های 3 میلیاردی اینا دیگه ؟!

این مثه پیراهنه 2ایکس لارجه که هر هیکلی توش جا میشه اینم قالب اکثر کاراشون هست.

دیوونه 1391,08,16 ساعت 12:12

سلام
من که متوجه شدم
اما بازم همون که گفتم
به تو چه!مگه فضولی حاجی

سلام...
حلا که زبون ادمیزاد نوفهمی منم میگم همونکه گفتم تو نظر قبلی

توی دنیایی که عده ای گرگن وعده ای بره منم میشم چوپان و نی میزنم اصلا به من چه بزار خودشون رو جر بدن

دیوونه 1391,08,16 ساعت 18:34

آدمیزااااااااااااااااااد
کو ؟کو؟اون آدمیزاد که گفتیو نشونم بده ببینمش
حاجی من از اونموقع که با تو حرف زدم زبون آدمیزاد یادم رفته
حااااااااااااااااااااااااااااجیییییییییییییییییییییییی

تو که مثه توپ فوتبالی که از خط اوت رد میشه هههههههههه

دیوونه 1391,08,17 ساعت 15:14

خودت شوتی ههههههه
حاجی فکر کردم مردی نیستی اما وقتی میام میبینم آپ میکنی بازم ناراحت میشم از اینکه هنوزم.....
شوخی کردم ناراحت نشیا اما اگه مردی خودم فاتحه میخونم برات به جونه ننه قلی راست میگم
.

شوووووت؟
شادی روح اموات صلواااااااااااااااااااااات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد