سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

تنبه...سکوت...

سلام... 

اقا معلم دوره ابتدایی میگه من سی سال کار کردم و باز نشسته هستم . 

میگم:پس چرا میای سر کار الان؟میگه:حقوق بازنشستگی رو دارم الانم چون معلم کم داشتن ازمن خواستن بیام سرکلاس تا هم مشکل اموزش پرورش واسه کمبود معلم رفع بشه هم کمک خرج خودم باشه... 

بهش میگم ببخشیدا این بچه که الان تنبیه میکردین چیکار کرده بود؟ 

اقا معلم پیرو سفید مومیفرمایند مممممممممن تنبیه میکنم همینه که هست. 

بهش میگم اخه چرا؟ 

میگه بچه اگه تنبیه نشه گوش نمیده بحرف معلم درسم یاد نمیگیره. 

از بچه ها میپرسم معلمتون خوب درس میده؟ 

خوش اخلاقه؟ 

همه میگن اقا ما از کنارش که رد میشیم دستمونا میگیریم روی سرمون و اینو که گفتن همه زدن زیر خنده ههههههههههه 

گفتم چرا؟ گفتن اخه همینکه از کنارش رد بشیم میزنه تو سرمون یا پشت گردنمون بعدشم همون خنده معصومانه هههههههههه 

خواستم با اقا معلم حرف بزنم که هرگز جرات پیدا نکردم چون یه جوری حق به جانب میگه ممممممممن تنبیه میکنم که انکار از سازمان یا اداره اموزش پرورش منطقه دستور دادن چندتا بزنه تو سره این طفل معصوم ها. 

تصمیم گرفتم اینجا بنویسمش شاید یکی ازون اقایونی که باید بدونه بخونتش. 

اینم واسم جای تعجب داره که چرا اینهمه مدرک دارنو میگن اموزش پرورش استخدام نداره...ازون طرف این پیرمرد با توجه باین که بازنشسته هستش سنشم که خدا میدوه 60-70باشه یا بیشتر که اصلا اعصاب معصابم نداره وخلاصه بگذریم...من گفتم کی بشنوه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد