سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

حیرانم...سکوت...

حیرانم ازین مرام این مردم پست 

این طایفه ی زنده کش مرده پرست 

تا شخص بود زنده کشندش زجفا 

وقتی که بمرد به عزت ببرندش سر دست... 

نمیدونم چرا یه دردی گرفتم که چند مدتیه دارم حرف میزنم اخه میخواستم سکوت کنما 

ولی نمیدونم چرا هی قلقلکم میشه که حرف بزنم ولی سعی میکنم دیگه سکوتمو نشکنم... 

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

نظرات 4 + ارسال نظر

ماه من
دست روی دلم نگذار ...
همیــــن که پـا گذاشتی کـافیست ..

سکوت و نگاه سرشار حرف است. اما نا اگاهان انرا تسلیمی میدانند انرا رضایت میدانند با سکوتت فریاد بزن....

دیگه جونی واسه داد زدنم نمونده واسه همینه که سکوت کردم...
هوووووووی هوااااااااار دااااااااااااااااد بیدااااااااااد...اخیییییییی
خوب شد گفتیا...
کلی راحت شدم داد زدم فزیاد کشیدم.ههههههه
مرسی از لطفتون

[ بدون نام ] 1391,08,07 ساعت 17:21

سلاااااااااااااام
حاجی مگه تو بلدی سکوت کنی؟
حاجی گورخیدی؟
حاجی قوی باش،اعتراض کن!
حاجی تو میتونی مملکتو آباد کنی شک نکن ههههههه
حاجی قهرمان میشه،خدا میدونه که حقشه
حاجییییییییییی حاجیییییییییییی هی هی حاجییییییییی حاجیییییییی هی هی

تو بمن رای بدی من بانک میزنم.صندوق قرض الحسنه میزنم.صندوق بیمه میزنم خلاصه هر چی پول هر جا هست من خودم یه نفری میزنم...
اخه همدست شدن کار زشتیه میدونی چرا؟
چون دست ادم روووووو میشه...
کلا تنها خوری کار مردان بزرگه هههههههههه
الا کلنگو تیشه حاجییییییییییی تنهاااااااا خور میشه
مرسی از شما کلی خندیدیم بانووووووووو

درسته که سکوت سرشار از ناگفته هاست ولی گاهی وقتها هم سکوت به کلمات ظلم میکنه
زیاد هم ساکت شدن ضرر داره
مخصوصا من و تو که زیاد عادت نداریم به سکوت
یه جورایی باید حرف بزنیم همیشه
گاهی وقتها آدم به قول تو زبونش میخواره که حرف بزنه
حتی اگه همون زبون سرشو به باد بده
مگه نه؟
ارادتمند دوست نه چندان ساکتم هم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد