سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

الله اعلم...سکوت...

 سلام... 

بخونین تا اخر تا یه چیزی بهتون بگم..

تهران امروز: زنی که از 129 زوج سالخورده نیازمند کلاهبرداری کرده بود سرانجام دستگیر شد.

کارآگاهان موقعی تلاش خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند که زن و شوهر سالخورده‌ای به پلیس آگاهی رفته و شکایتی را به این مضمون طرح کردند: چند روز پیش زنی حدودا 50 ساله که خود را مامور بهزیستی معرفی می‌کرد به در‌منزلمان آمده و گفت شما در قرعه کشی ویژه بهزیستی برنده شده و باید 10 میلیون تومان پول به شما تعلق بگیرد.

این زن مدعی شد چند‌ی پیش مردی ثروتمند فوت شده و چون هیچ ورثه‌ای نداشته دادگاه اعلام کرده اموال آنها بین نیازمندان پخش شود. بهزیستی هم دست به قرعه کشی زده و نام شما به عنوان یکی از برندگان این قرعه‌کشی درآمده است. اما برای اینکه این پول حلال باشد و مشکل شرعی نداشته باشد شما باد 2 میلیون تومان از این پول را به عنوان خمس بپردازید.

این زن در ادامه از ما خواست با برداشتن مدارک شناسایی مان همراه وی به اداره بهزیستی برویم. ما هم سوار خودرو وی شده و همراه وی رفتیم. او ابتدا مارا به بانک برد و ما 2 میلیون تومان برای پول خمس از حسابم برداشتیم.وی در بین راه یکمرتبه از ما پرسید راستی شما عکستان را همراه خود آورده اید. چون ما عکس نداشتیم او ما را به یک عکاسی برد. در حالی که او منتظر جای پارک بود از ما خواست به سرعت به عکاسی رفته و عکس بگیریم.

این زن مدعی شد اگر امروز این کارها صورت نگیرد بهزیستی نام زوج دیگری را جایگزین ما خواهد کرد.ما هم به سرعت به عکاسی رفتیم اما وقتی عکس گرفته و از عکاسی خارج شدیم هر چه دنبال او گشتیم پیدایش نکردیم. ناامید به خانه آمده و موضوع را به یکی از همسایگان خود گفتیم و آن وقت بود که فهمیدیم سرمان کلاه رفته است و اصلا چنین جایزه‌ای وجود نداشته است.

در حالی که با تشکیل پرونده و چهره نگاری از متهم تلاش برای دستگیری وی آغاز شده بود طی روزهای آینده چند نفر دیگر هم به پلیس مراجعه کرده و اعلام کردند زنی میانسال با عنوان مامور بهزیستی پول آنها را به سرقت برده است. بررسی این پرونده‌ها نشان داد بیشتر مالباخته‌ها افراد سالخورده و تحت حمایت سازمان‌هایی مثل کمیته امداد و بهزیستی بوده‌اند و در تمامی موارد توسط یک کلاهبردار واحد فریب خورده‌اند.

یکی از شاکیان گفت مدتی قبل زنی به خانه مان آمد و گفت سازمان بهزیستی می‌خواهد به ما کمک کند. وی اعلام کرد تا چند دقیقه دیگر بازرس سازمان به خانه ما خواهد آمد و اگر ما را نیازمند تشخیص بدهد چند میلیون تومان به ما کمک خواهد کرد.

زن شیاد از ما خواست اگر پول یا طلایی داریم از چشم ماموران مخفی کنیم. وی سپس کیسه‌ای نخی را درآورده و گفت اگر طلاهای خود را داخل این کیسه بگذارید حتی اگر بازرسان اشعه هم داشته باشند نمی‌توانند آنرا پیدا کنند. ما هم پول‌ها و طلایمان را به وی داده و او آنها را داخل کیسه گذاشت. بعد هم کیسه را بین رختخواب پنهان کرد.

چند دقیقه بعد از خروج وی از خانه و نیامدن بازرس‌ها به سراغ کیسه رفتیم ولی وقتی در آن را باز کردیم متوجه شدیم هیچ خبری از پولها و طلاها نیست و داخلش تنها چند تکه سنگ است. 

میدونین چی جالب بود واسم؟ 

اینکه همه کسانی که طمع ده میلیون قرعه کشی رو کردن تحت پوشش کمیته امداد امام (قدس)یا بهزیستی بودن...جالب ترم اینکه همشون دومیلیون پول نقد تو حسابشون بوده.... 

جالبه ها... 

گاهی وقتا من که تحت پوشش هیچ ارگانیم نیستم واسه مبلغ خیلی کمتر از دومیلیون تومان گیر میکنم شدییییییییدا... 

الله اعلم...

نظرات 2 + ارسال نظر

ای ای بابا چه میشه کرد...

عجب زمونیه ای شده هااااااااا؟
خدا مارو از تمام بلایا حفظ کنه

راستی سلااااااااااااام واقعا شرمنده که سرنزدم من بی وفا هستم ولی از شما ممنونم به خاطر اینکه وبلاگم سرزدی بازم از این کارا بکن خیلیییییییییییییییییییییییی خوشحاااااااااااااااااال میشم

در ضمن آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد