سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...سکوت...

سلام دوستان... 

رفتم شام بخورم تی وی روشن بود یه بنده خدایی داشت صحبت میکرد موضوع صحبتشم تفکیک جنسیتی بود. 

منکه کلا مشکل داشتم با حرفاش اخه یه جورایی قبل از اینکه به انسان بودن فکر کنه وبه اینکه رسد ادمی به جایی که بجز خدا نبیند به گناهکار بودن وامکان خطا و غیره حرف میزد... 

یعنی همه مردا به محض هم صحبت شدن با یه خانم به گناه فکر میکنن؟ 

جالب اینجا بود که کیگفت اونایی که سنشون بالاست بیشتر مرتکب گناه در این زمینه میشن. 

بخصوص میگفت 50ساله ها بیشتر تحت تاثیر جنس مخالف قرار میگیرن ههههههههه 

بگذریم.... 

این شعرو بخونین شاید تاثیرش بیشتر باشه... 

 

دلخوش از انیم که حج میرویم 

غافل از انیم که کج میرویم 

درکعبه به دیدار خدا میرویم 

او که همینجاست کجا میرویم؟ 

حج بخدا جز بدل پاک نیست 

شستن غم از دل غمناک نیست 

....................................... 

الان دیگه شروع میشه ولیمه دادنو... 

تجمع در باغ ویلاها و هتلها و خلاصه کج میرویم دیگه.... 

دوست دارم نظر شما رو هم بدونم شایدم من اشتباه کنم که بنظر خودم نمیکنم. 

............. 

سکوت سرشار از ناگفته هاست... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
من محبتت و اظهار همدردیت را فراموش نخواهم کرد
اسم وبلاگت خیلی معنادار و زیبا انتخاب کردی

سلام دوست من...
هرچه بود وظیفه بود دیگر هیچ...
خدا رحمت کنه حسین کریمی پسرخالتونا...
شادی روح حسین عزیز هر کی خوند این قسمتو یه صلوات ختم کنه...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد