سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

من و تو...سکوت...

من و تو مثل دو تا خط می مونیم
 خط موازی 


که توی دفتر مشق اسیر شدیم
نرسیدیم به هم و آخرشم
تو همون دفتر کهنه پیر شدیم

بی هم و کنار هم روزا گذشت
دستای من نرسید به دست تو 


می دونیم که ما به هم نمی رسیم
مگه با شکست من شکست تو

ما به هم نمی رسیم آخر بازی همینه
آخر عشق دو تا خط موازی همینه

اگه من بشکنم و تو بی خیال
بگذری از من و تنهام بذاری 


اگه با تموم این خاطره ها
تو همین دفتر مشق جام بذاری

بعد اون دیگه نه من مال منه
نه تو تکیه گاه این شکسته ای 


بیا عاشق بمونیم کنار هم
نگو از این نرسیدن خسته ای

ما به هم نمی رسیم آخر بازی همینه
آخر عشق دو تا خط موازی همینه

بیا عاشق بمونیم کنار هم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد