سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

ویندوزم ترکید...سکوت...

سلام دوستان... 

اقا من یه چیزی گفتم که دیگه مطلب نمیزارم 

 

ولی نمیدونم چرا سیستمم جدی گرفتو یهو قهر کرد 

 

ویندوزمو زد ترکوند ههههه 

 

الانم تا اینموقع شب ویندوز نصب فرمودم ولی گرافیکش نشد نصب کنم 

اخه سی دی میخوااااااد 

دانلودم نشد بکنم... 

خدا ببخشه منو اخه ناشکری کردمو به سیستمم دستور داد بترکه ههههههه 

 

 سکوت سرشار از ناگفته هاست... 

تابعد مراقب خوبیاتون باشین...

نظرات 2 + ارسال نظر

من مراقب بدیهام هستم که مثل تو نشم
مثل تو مورد قهر قرار نگیرم که ویندوزم بالا نیاد
اگه بدونی الان ساعت چنده و دارم برات مینویسم
۵.۵ صبحه
امشبو هم نخوابیدم
خوش باش
منتظرتم تو وبلاگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد