سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

خسته شدم...سکوت

سلام... 

خسته شدم ازین همه دورویی 

تزویر و دورنگیها 

ظاهرشان خدایی 

باطنشان شیطانی 

.................................................................. 

به کجابرم شکایت که.......... از اپ کردنم خسته شدم 

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

نظرات 3 + ارسال نظر

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند.
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند.
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس.
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند ...

گاهی سکوت هم ارضا نمیکنه ادمو
گاهی ادم حس میکنه با سکوت هم داره تزویر میکنه ریا میکنه
ادم از خودش هم بدش میاد

سلام ،تو هم که مثل من سکوت کردی

بهم سر بزن دوست گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد