سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

عججججججججججججججججب...سکوت...

به یه نتیجه ای رسیدم که اگه موهام بلند باشه و ریش نداشته باشمو جوون باشم صدر درصد از نظر قاضی دروغگو و مجرم هستم.... 

ولی به کی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

الهم کن لولیک الفرج 

.............................

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391,07,26 ساعت 12:02

موافقم حاجی
اصلا هر چی حاجی بگه

[ بدون نام ] 1391,07,26 ساعت 19:24

آمدم تا مست و مد هوشت کنم اما نشد
عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد
آمدم تا از سر دل تنگیم
گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد
نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم
سعی کردم تا فراموشت کنم اما نشد..




داداش من
از همون اولش که به دنیا اومدیم مجره هستیم تا الانش و تا روز قیامتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد