سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

حال که تنها شده ام می روی...سکوت...

حال که تنها شده ام می روی 
واله و رسـوا شده ام می روی 

حال کـه غیـر از تـو نـدارم کسی
این همـه تنها شده ام می روی
 

حال که چـون پیکر سوزان شمع
شعلــه سراپـاشــده ام می روی 

حـال کـه در بـزم خـرابـاتیـان
همـدم صهبا شده ام میروی
 

حال کـه در وادی عشق و جنون
لالــه صحــرا شـــده ام می روی
 

حـال که غیـر از تو ندارم کسی
دور ز تـن هـا شــده‌ام می‌روی 

حال که چون پیکر سوزان شمع
شعلـه سـراپا شـده‌ام می‌روی 

حـال کـه نادیده خریدار آن
گوهر یکتا شده ام میروی
 

حال که در بحـر تماشای تو
غرق تماشا شده ام میروی 

این همه تنها تو مرا خواستی
حال کـه تنهـا شـده ام میروی 

حـال کـه نادیـده خریـدار آن
گوهـر یکتـا شده ام میروی 

این همه رسوا تومراخواستی
حال که رسـوا شده ام میروی
 

...........................................................................

نظرات 5 + ارسال نظر
شهیار 1391,07,13 ساعت 00:26 http://goldone.blogsky.com/

سلام
نمی دونم مشکلت چیه ولی بهتره مثبت بین باشی همه مردم همه جای دنیا مشکلاتی دارن شاید بدتر از مال ماها من همیشه میگم بهتر ادم خودشو بزنه به بیخیالی تو هم همین کارو بکن سعی کن به سمت شادی بری الان که داری وقت میذاری مطلب میذاری جای دل نوشته های غمزده متنای روحیه بخش بذار هم روحیه خودتو عوض کن هم مردمو
همیشه شاد باشی مشکلاتو بنداز دور

بهار 1391,07,14 ساعت 20:45 http://goldone.blogsky.com/

رقیــــه 1391,09,02 ساعت 07:11

سلام خسته نباشی خوبی منم که الاف و بیکار اینجا هستم هههه شوخی کردم یه عالمه کار میریزه روی سرم ولی سریع انجامشون میدم تا به وبلاگت سر بزنم میگم یه کاری کن بیا یکم بیشتر درباره عشق به خدا توی وبلاگت مطلب بنویس بخدا همه آدما دنیایی از دردن ولی باید یه جوری کنار بیاییم دیگه نمیشه که همش غصه بخوریم زندگی جای جاش غم و غصه داره جای جاش شادی داره به خاطر خودمون و اطرافیانمون هم که شده بیا بیشتر به خوبی هاش نمره و امتیاز بدیم نقطه ضعفت رو نده به این دنیای نامرد مواظب خودت باش

رقیــــه 1391,09,02 ساعت 07:15

قلب من قالی خداست
تاروپودش از پر فرشته هاست پهن کرده او دل مرا
در اتاق کوچکی در آسمان خراش آفتاب برق می زند
قالی قشنگ و نو نوار من از تلاش آفتاب شب که می شود، خدا روی قالی دلم راه می رود
ذوق می کنم، گریه می کنم اشک من ستاره می شود
هر ستاره ای به سمت ماه می رود یک شبی حواس من نبود
ریخت روی قالی دلم شیشه ای مرکّب سیاه
سال هاست مانده جای آن جای لکه های اشتباه
ای خدا به من بگو لکه های چرک مرده را کجا
خاک می کنند؟ از میان تاروپود قلب
جای جوهر گناه را چطور پاک می کنند؟
آه از این همه گناه و اشتباه آه نام دیر تو است
آه بال می زند به سوی تو کبوتر تو است
قلب من دوباره تند تند می زند مثل اینکه باز هم خدا
روی قالی دلم، قدم گذاشته در میان رشته های نازک دلم
نقش یک درخت و یک پرنده کاشته قلب من چقدر قیمتی است
چون که قالی ظریف و دست باف اوست
این پرنده ای که لای تاروپود آن نشسته است هدهد است
می پرد به سوی قله های قاف دوست...^

رقیــــه 1391,09,02 ساعت 07:30

راستی عشق خوبه پاک و مقدسه خود خدا عشق رو دوست داره و به بنده هاش عشق میورزه و دوست داره ما هم به دیگران عشق بورزیم ولی باید حواسمون توی انتخاب یک عشق پایدار و ماندگار درست و دقیق و بجا باشه دل چیزی نیست که جای هر کس و ناکسی باشه دل برای خودش ارزش و احترامی داره من بهت حق میدم انسان دوست داره کسی رو دوست داشته باشه و کسی هم اون رو دوست داشته باشه اینجوری احساس وجود میکنه احساس ارزش میکنه ولی نه هر کسی نه هر عشقی اوکی پس عشق خوبه اما تا زمانی که کسی رو ندارید خدا رو دو دستی بچسبید و ولش نکنید تا اون خودش یکی در حد خودش رو براتون بفرسته به نظر من خدا بهترین عشق هاست من یکی که روانیشم خیلی با هم بحث یا دعوا میکنیما ولی چیکارش کنیم عشقمه دیگه منم که طبق معمول کنار میام از اینکه کنارمه لذت می برم اینم اوکی شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد