سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

هیچ کس نسوخت دلش برام اونجور که تو دلسوزمی

هیچ کس نسوخت دلش برام اونجور که تو دلسوزمی


تویی که فقط دلواپس هر شب و هر روز منی


مادر چراغ خونمی،من بشکنم تو نشکنی


گُلِ گل خونه ی دلم،الهی قربونت برم


آی مهربون خانوم جونم،تویی دوا و درمونم


بخندونم بگریونم،بخندونم بگریونم


تو تنها عاشقی که توام نگی من می دونم


به پای عشقت می مونم،به  پای عشقت می مونم


می خوام که دیوونه بشم،از عطر بوی پیرهنت


موهامو شونه کن برام،بشون منو تو دامنت


گذاشتی عمرو جونِتُ به پای روزگار من


توی این دیار بی کسی تنها تو بودی یار من


مادر چراغ خونمی،من بشکنم تونشکنی


گل گل خونه ی دلم،الهی قربونت برم

نظرات 1 + ارسال نظر
hich kas 1391,06,28 ساعت 05:29

سلام اینوواسه کی گفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد