سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

خداحافظ نگو...سکوت...

خداحافظ نگو وقتی هنوز دگیر چشماتم خداحافظ نگو وقتی تو هر جا باشی همراتم تو اون گرمای خورشیدی که میری رو به خاموشی نمیدونی چقدر سخته شب سرد فراموشی... شبی که کوله بارت رو میونه گریه میبستی یه احساسی بمن میگفت هنوزم عاشقم هستی چراحالت پریشونه...؟ چرا مایوس و دلسردی...؟ خداحافظ نگو وقتی هنوزم میشه برگردی...  

 

....

................................................................

نظرات 3 + ارسال نظر

تعبیر تمام کاش هایم برگرد!
هم معنی عشق در صدایم ...برگرد!
حتی به تو قد نمیکشد رویاهام
رویای بدون ابتدایم ! برگرد!
salam ghashang bod khaste nabashi

سلام.مرسی از توجه شما...سلامت باشی...
ضمناشاید داره میادبطرف شما...پس وقتی میگی برگرد...ازتون فاصله میگیره ها...
پس بهتره بگیم:اگه داری میری برگرد...بای

سلام 1390,12,20 ساعت 18:48

شعر طنز با لهجه اصفهانی

به فدای لب لعل تو که جفتی شکر است !
به خدا بوسه تو قوتی قلب و جیگرس !
مهی من عشق تو از بهری ما درد سرس
رخ ماه تو زیارتگهی جن و بشرس !
. من به قربون گوشائی تو که از بیخ کرس
مزهء ماچ تو همچون گز اصفهونس !
دهنت معدن قند و عسل لنبونس !
از زور سرخی لپائی تو مثال خونس !
خم ابروئی تو باریکتر از قیطونس !
. قرص سیمائی تو پاکیزه چو قرص قمرس !؟
بس کی مقبولی من ازفکری توغافل نمیشم
به خدا من به کسی غیر تو مایل نمیشم !
به وصالی تو چرا یک دفه نایل نمیشم ؟
شدم از عشقی تو دیوونه و عاقل نمیشم
. صب تا شوم فکری تو در مغز من دربدرس !؟
دیگه از بهری ما ای جونی دلم ناز نکن
ساز ما کوکه بیا جونی ما ناساز نکون
جفتی مرغ از بر من بیخودی پرواز نکن
جیگرم – آتشی عشقت تو دلم شعله ورس !؟

سلام مرسی از شعر قشنگتون...
منه اصفهونی اینجوری میگمش...
گوش کن...
به فدایی لبی لعلی تو که جفتی شیکرس
ولی باقیشو خیلی خوب گفتی...
مرسی از اومدنت
بای

علی 1390,12,21 ساعت 21:37

[:S023:][:S004:][:S005:]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد