سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

روی ترش مکن...سکوت...

 رو ترش و گران مکن  ، تا سر خود نهان مکن               بار دگـــر گرفتمت ، بار دگــــر هـمــان مکن   

 

 

     باده خاص خورده ای ، نقل خلاص خورده ای               بوی شـــراب می زند ،لخلخه در دهان مکن 


 

       چـون سر صید نیستت ، دام منه میان ره !            چونک گلی نمی دهی ، جلوه به بوستان مکن  

 

    خشم کسی کند که او جان و جهان ما بود                 خشم مکن! تو خویش را مسخره جهان مکن 

 

       ای آتش آتشنشـان این خانه را ویرانه کن              این عقل من بستان زمن ،بازم ز سر دیوانه کن 

  

   کار دلم به جان رسد ، کارد به استخوان رسد                نالــه کنم بگـــویدم : دم مزن و بیـــان مکن! 

 

      نالـه مکن کـــه نای من نالـه کند برای تو              گرگ تویی،شبان منم!خویش چو من شبان مکن   

    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد