سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

سلام ... 

من اومدم بعد یه غیبت نسبتا طولانی... 

بابت غیبتم از همه معذرت میخوام... 

قئل میدم دیگه دیر اپ نکنم... 

درضمن اینو بگم که گاهی وقتا مشکلاتی پیش میاد که دیر اپ میکنم که امیدوارم منو ببخشید  

ضمنا التماس دعا دارم از همتون... 

مرسی  

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی 

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
قئل دادی؟!!!!!!براتون ترجمه میکنم اقای سکوت قول دادن
دیکتت ضعیفه هاااااااااااااا
موفق باشی
قول قول این تکلیف امشبته 10صفحه از روش بنویس
بااااااااااااااااای

سلام...
قول ضربدر1000=هزار قول
اینم جریمه من
نوشتمش
ممنون از شما خانم معلم
حالا 19 بده شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد