سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

اس ام اس شب یلدا ۹۰بیا ماه من و یلدای من باش

شب بارانیه دی ماه من باش

بیا زیباترین مجنون این شب

یه عمری با من و لیلای من باش . . .
.................................................. 

پیامک مخصوص شب یلدا ۹۰
شب یلدای من آغاز شد

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک 

................................................  

یلداست ، بگذاریم هر چه تاریکی هست

هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد

امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست . . .

شب یلدا مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر

بیا ماه من و یلدای من باش

شب بارانیه دی ماه من باش

سلاااااااااااااااااام،به به چه وبلاگ قشنگی،
به به چه فصل قشنگی
چه ماه زیباییدی ماه بهترین ماهه شک نکن برادر
یلدات مباااااااااااااااااااااااااارک

سلام...
یلدای شمام مبارک با تاخیر...
موافقم...
ممنون خواهر.......
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد