سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

یه حرفایی همیشه هست که از عمق نگاه پیداست
از اون حرفای تلخی که مثه شعر فروغ زیباست

از اون حرفها که یک عمر به گوش ما شده ممنوع
از اون حرفهای بی پرده شبیه شعری از شاملو

از اون حرفها که میترسیم از اون حرفها که باید زد
از اون درد دلای خوب از اون حرفهای خیلی بد

نگفتی و نمیگم ها حقیقت های پنهانی
از اون حرفها که میدونم از اون حرفها که میدونی

به زیر سقف این خونه منم مثل تو مهمونم
منم مثل تو میدونم تو این خونه نمیمونم

یه حرفهایی همیشه هست که از درد توی سینه ست
مثل رپ خونی شاهین پر از عشق پر از کینه ست

پر از نا گفته هایی که خیال کردیم یکی دیگه
دلش طاقت نمیاره همه حرفامون و میگه

میگه میگه . . .

همیشه آخر حرفا پر از حرفای ناگفته ست
همیشه حال ما اینه همیشه دنیا آشفته ست

به زیر سقف این خونه منم مثل تو مهمونم
منم مثل تو میدونم تو این خونه نمیمونم
  
شعر از رها اعتمادب 
فرستنده:سکوت دل
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390,09,09 ساعت 13:12

ترانه: قایق کاغذی

قایق کاغذی رو آب داره می ره
من نگاش می کنم و گریه م می گیره

قایق کاغذی می ره و می دونم
که برای گریه کردن دیگه دیره

برای گریه کردن دیگه دیره...!

زندگیم کتاب مثنوی نبوده
من از اون روزی که دنیا رو شناختم

زندگیم یه تیکه کاغذ پاره بوده
که ازش یه قایق کاغذی ساختم

ازش یه قایق کاغذی ساختم...!

کی برام مونده که با دست محبت
روی سینه م بفشارد عشق و شادی

چی برام مونده به جز اشک ندامت
که به چشم خشک من تو هدیه دادی

شعر مهتاب روی خاطره اسیره
دلم از دیدن نیلوفر می گیره

عکس خوب کودکی کنار برکه
زل زده به قایق و داره می میره

جاده تنها اون ور برکه نشسته
باز نگاهش به منه این قلب خسته

قصه ی مسافرو قصه رفتن
قصه تلخ منه در خود شکسته

کی برام مونده که با دست محبت
روی سینم بفشارد عشق و شادی

چی برام مونده به جز اشک ندامت
که به چشم خشک من تو هدیه دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد