سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

می بینی...؟!

کلماتم نیز کم اوردند

همین روزهاست که 

من و این حرفها با هم

دفن شویم زیر آوارِ نبودنــــت.... 

.................................................. 

دلــت که غم دارد

من بغض می کنم و

آسمان می بارد....

آخ! نازنینِ من

دردهایـــت، برای من

تــــو تنها، بخند...بخند...بخند.... 

.............................................. 

تــــو که میدانی دلم

طاقت ندارد نا مهربانی اتـــ را

پس اخم نکن

نمی خندی اگر .... 

....................................

نظرات 2 + ارسال نظر

به نام سلام
نزدیک تر از...
سلام داداش علی خوبین ما نیستیم خوش میگذره
حالا من نیستم تو نباید بیایی یه حال از ما بپرسی
شاد باشی داداش علی
مراقب خودت و خوبی هات باش
فعلا

سلام...
من خوبم اجی زهرا حالش خوبه؟؟
کجایی؟یه خبر بده تا خوشحال بشم...
توام شاد باشی انشاالله...
مراقب هستم...
توام مراقب خودت و خوبیات باش...
بــــــــــــــــ زهرا ــــــــــــــــــــــــــــــــــای

تیدا 1390,08,15 ساعت 12:28

salam dastet dar nakone waghan zeba bod man namedonam shoma ke haste wali nazare man ke en bod khele khob bod dastet dard nakoneh

salam tida jan...
mamnun ke ghabel dunestio umadi veblage khodet...
bazam bia khoshhal misham...
bye
moraghebe khodet baaaash

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد