سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

...سکوت...

جایی نرو… نرو از پیش من

تو نباشی دلم پُر خون میشه من

جایی نرو… منو تنها نذار

من بیچاره رو…نرو اینجا نذار

تو نباشی به کی؟ بگم عاشق شدم…

بی تو دل می بُرم… بخدا از خودم

تو نباشی به کی؟ دیگه تکیه کنم…

دیگه رو شونه های کی؟ گریه کنم…

این دنیا رو نمیخوامو ….

نمیخوام زنده بمونم،

عشق من!

اون لحظه که تو می ری…

میرم از این دنیا میدونم

عشق من!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390,06,30 ساعت 01:09

سلام علی آقا!بالاخره ما تو وبلاگ شما عکسم دیدیم


مراقب پاکیات باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش

اولا سلام.
دوما شما نه... تو...
سوما قابل نداشت...
چهارما مراقب همه چیز هستم من جمله پاکیام...
پنجما کجایی؟؟
ششما من همونم که هستم وبودم وخواهم بود...
هفتما کاری نداری؟؟
هشتما بــــــــــــــــــــــ الی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای

[ بدون نام ] 1390,07,01 ساعت 16:17


اولا علیک سلام
دوما باشه شما نه تو (علی)
سوما ممنون
چهارما خدارو شکر که مراقبی
پنجما من هستم تو نیستی
ششما بازم خدارو شکر
هفتما چرا کار دارم چرا مطلب جدید نمیزاری؟
هشتما چرا به وبلاگ من سر نمیزنی واسه همینه تعداد نظرات اومده پایین دیگه
و در اخر بای به خدا سپردمت

سلام...
خوش اومدی...
این وبلاگم واسه خودته..
خوشحالم کردی با اومدن دوباره...
به خدا میسپارمت...
بای تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد