سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

می دونم نمی شه اما کاش می موندی نازنین!

نگاه کن توی چشامو التماسم رو ببین

عشق اون لحظه رو دارم که کنارم می شینی

کاشکی توی زندگیت رنگ عذابو نبینی

نگاه کن زندگیمو ببین رسیدم به کجا؟!

که واسه داشتن تو شبا می شینم به دعا

نیمه ی گمشدمی کاشکی کنارم بمونی

خودتو عذاب نده می فهممت، نمی تونی!

پیدا کردم تو رو اما از کجا؟؟؟ نمی دونم!

من می خوام بمونی اما تو میگی نمی تونم!

تو رو پیدا کردم از تو رؤیاهام اما چه دیر!

خدا جون امیدمو از دل عاشقم نگیر

تو رسیدی و شدی تموم آرزوی من

تو شدی دلیل زندگی و جستجوی من

حالا که می بینی عاشقت شدم می خوای بری

می گی تو دنیای من خیلی باشی یه عابری

عشق تو حک شده رو قلب من اما تو برو

همیشه مال منی بدون که دارمت تو رو

نظرات 1 + ارسال نظر
الی 1390,06,25 ساعت 01:44

من همین جا می مانم
در امتداد کوچه های شب
تنها
سردر گم
ودلواپس پنجره ها
بی هیاهو
گم شده در هق هق ستاره ها
من همین جا می مانم
تا بروم
با کوچ شب
از تن آسمان
آز یاد
تا بشکنم
ســـــــــــــکــــــــــــــوتــــــــــــــــــــم را
در حجم آینه ها
شما بروید
من همین جا می مانم
تا ببوسم
لب تشنه جانمازم را
با یک نگاه
با یک دعا
با خواستن تو از خدا
من همین جا می مانم
تا شاید
شوم فصلی از آغاز آرزوها ...

هرکجا خدا خواهد تو بمانی بمان بی هیچ گله ای...
چون همانجا سراسر پاکیست برایت...
و...
سکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت سرشار از ناگفته هاست...
سلام الی جان مرسی که اومدی...لینکت میکنم...چشم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد