سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

...سکوت...

سهم من از زندگی

اشکهای هر شبم زیر پتو

سهم من از بودنم

گریه های بی امان، بغض های در گلو

سهم من از آروز

دیدن یک لحظه رویش، بی التهاب

سهم من از کودکی

راز گفتن با عروسک ، سوالهای بی جواب

سهم من از آیینه

هر چه دیدم عکس یار

سهم من از پنجره

در حسرت یک روز شاد

سهم من از کوچه ها

در پی یک نشانی تا انتها

سهم من از آسمان

درد دل با ستاره بی ادعا

سهم من از ماندنم

پسری دلسوخته، بی قرار

سهم من از زندگی

انتظار و انتظار و انتظار

نظرات 2 + ارسال نظر
www.imatc.com 1390,06,05 ساعت 01:59 http://admin@imatc.com

اگر درامد بالا از اینترنت می خواهید ، اگر می خواهید یک بازاریاب حرفه ای شوید ، یا اگر محصولی برای فروش دارید
با ما همراه شوید
www.imatc.com
ثبت نام رایگان+3000تومان هدیه عضویت

ندا 1390,06,08 ساعت 00:21

سلام.مثل همیشه زیبا.

سلام.مرسی که اومدی نداجون.
لطف داری نسبت بمن.التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد