سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

...سکوت...

عشق پایان خوشی نیست برای من و تو


کاش نزدیک شود فاصله های من و تو


باز هم نام تو فریاد شده بر لب من


کی به هم می رسد اینبار صدای من و تو؟!


تو نپرس از من و من از تو نخواهم پرسید


بی جواب است از این لحظه چرای من و تو


بعد عمری دلمان خواست که با هم باشیم


شاید اینبار نمی خواست خدای من و تو...


همه گفتند تو لیلایی و من مجنونُ نه!


قصه ها هم نرسیدند به پای من و تو


عاقبت از غم هم روی زمین می پوسیم


کاش یک غنچه بکارند بجای من و تو 

... ...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام علی جان
شعرا و مطالبت خیلی قشنگ بود
همیشه بهت سر میزنم
اپ کردی بگو

سلام.لطف داری آجی.
خوشحال میشم بیای.
ایشالامیام پیشت خبرت خبرت میکنم.
بای-داداش علی

آبجی نفس 1390,06,04 ساعت 14:59

سلام
معرکه بود

فدامداآبجی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد