سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

...سکوت...

سلام دوستان...  

یه اتفاق عجیبی افتاد واسم میخوام واستون بگم. 

چندروز پیش یه اس ام اس واسم اومد از یه شماره ناشناس. 

یه مطلبی نوشته بود که به من مربوط نبود ولی با خودم گفتم 

خوش به حال اونی که این اس واسش فزستاده شده. 

تااینکه دیروز با خودم گفتم شاید ارسال کننده نمیدونه که اشتباه فرستاده 

زنگش زدم وگفتم که اس را اشتباه دادی حاجی یه هو گفت نه اتفاقا من ۱۲تا شماره 

به نیت ۱۲ امام معصوم نوشتم و با استخاره ای که کردم شماره شمارو انتخاب کردم  

واسه فرستادن اس ام اس. 

هاج وواج موندم گفتم چی؟؟؟؟؟ 

واااااای 

خدایا چیو میخواستی بهم ثابت کنی؟؟؟؟؟؟ 

من لیاقت اینهمه لطف تورو دارم خدا؟؟؟؟؟؟؟ 

ان شاالله هرکی هر مشکلی داره بحق این شب عزیز حل بشه و خنده روی لبان همه جاری بشه... 

التماس دعا... 

تو بیشتر دعا کن اجی نفس.... 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین 1390,05,26 ساعت 23:01 http://www.savrina.ir

سلام
وبلاگ خوبی داری ، خوشحال میشم به منم سر بزنی
با تبادل لینک موافقی ؟
اگه موافقی منو با عنوان ( ساورینا یعنی : امید ) لینک کن ، بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم ؟
منو در قسمت جعبه لینک ، لینک کن
منتظر جوابت هستم . موفق باشی

سلام داداش حسین...
چشم حتما لینکت میکنم...
لطف داری داداش.....
حتما میام پیشت..
ممنون که سرزدی.بای

مهشید 1390,05,26 ساعت 23:04 http://mmb1376.blogky.com

سلام.خیلی وبلاگ زیبایی دارین.خوشحال میشم به من هم سر بزنید.

سلام ابجی مهشید...
لطف دارین شما..
حتما میام پیشت..
بای تاهای

آبجی نفس 1390,05,27 ساعت 01:41

داداشم سلام
داداشم ایشالا هر چی خدابخواد همون میشه خدا هیچ وقت بد بنده ها شو نمیخواد ایشالا همه چی درست میشه
منو بیخبر نزار
داداشم من خوب شدما
داداشم فعلا
به یادتم و دعا گو

ابجی نفس سلاااااااااااام
توکل بخدا
منم دعاگوی شمام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد