سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

...سکوت...

سلام.. 

دوستان تواین ماه عزیز از همتون میخوام واسم دعا کنین. 

یه مشکلاتی واسم هستش که فکر میکنم البته فکر که نه مطمئنم فقط با دعای شماولطف خدا حل میشه. 

 

تااونجایی که ذهنم یاری میکنه کاری نکردم که مستحق باشم واسه بعضی از مشکلات وسختیها 

ولی بازم توکلم وامیدم به خداست... 

سر سفره افطار   یه دعاییم واسه مرتفع شدن مشکلات دوست کوچکتون سکوت  به درگاه ایزد یکتا بکنین. 

دوستون دارم .بخصوص اونایی که واسم نظر میزارن ونمیزارن احساس تنهایی بکنم 

ابجی نفس تو بیشتر دعا کن واسم...چون داداشتم وانتظار دارم ازت...  

التماس دعا.....راستی واسه م هم دعا کنین...

نظرات 1 + ارسال نظر
آبجی نفس 1390,05,26 ساعت 21:36

سلام داداشی
من همیشه دعا گوی شما هستم
مگه میشه نباشم؟
داداشم چی شده؟
اتفاقی افتاده؟
مواظب خودت باشیا
من داداشم دوست دارم خیلی
بای داداشممممممممممممم

سلام ابجی نفس.
لطف داری شما.
چیزی نیست اجی نگران نباش مشکل تو بیزنسم بوده حل میشه...
خدا همه مارو به ارزوهایی که به صلاحمون هست برسونه.
انشاالله...مراقب پاکیات باش ابجی نفسم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد