سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

...سکوت...

عشق من با تو بودن بود

عشق من با تو مردن بود

کاش بیستون را به جای دل می کندم

تا فرهاد می دانست تنها عاشق دنیا نبود

ای که با تو عهد بسته بودم

کاش عهد خود نشکسته بود

که جز حسرت برایم نمانده بود

وقتی نیستی چی کار کنم 

جز این که دعا به جونت کنم

اخه من تنها شدم عزیزم

بی تو بی سر پناهم عزیزم

ببخشید اگه نتونستم باهات باشم

اما اگه بیای قول می دم فدات بشم

ببین دریا حسرت چشامو داره

اما خوش بحالش که اسمونو داره

کاش واسه یه لحظه قلبم تو سینه هات بود

تا می دیدی چقد از اون واسه تو بود..............................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد