سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سهراب...سکوت...

باید امشب بروم‌.


من که از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم


حرفی از جنس زمان نشنیدم‌.


باید امشب بروم


باید امشب چمدانی را


که به اندازه پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم


و به سمتی بروم


سهراب سپهری

نظرات 4 + ارسال نظر
شکست ناپذیر 1392,10,29 ساعت 14:50

چکاوک 1392,12,04 ساعت 10:03

پیراهن تنهایی؟
سکوت مگه پیراهن غیر تنهایی ام داریم؟
شوخیدم
اینم عالی

gole yas gole yas 1392,12,11 ساعت 20:52

likeeee

مرسی!!

ali 1393,01,30 ساعت 11:30 http://smartab.blogfa.com

باید امشب بروم‌.


من که از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم


حرفی از جنس زمان نشنیدم‌.


باید امشب بروم


باید امشب چمدانی را


که به اندازه پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم


و به سمتی بروم


.....ادامه شعر .....


وای به کجا من بروم



چمدان تنهایی هایم سنگین شده


به کدام سو بروم؟



خسته از این دنیا


به چه جایی بروم



باچه رویی بروم



قایقی ندارم من



سهراب قایقت کجاست به من می دهی ؟؟؟

خسته ام من امشب باید بروم

ادامه ی شعر از خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد