سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

تولد...سکوت...

27 


برای روز میلاد تن من،


نمی خوام پیرهن شادی بپوشی

به رسم عادت دیرینه حتی،

برایم جام سرمستی بنوشی

برای روز میلادم اگر تو،

به فکر هدیه ای ارزنده هستی

منو با خود ببر تا اوج خواستن،

بگو با من که با من زنده هستی

که من بی تو نه آغازم نه پایانم،

تویی آغاز روز بودن من

نذار پایان این احساس شیرین،

بشه بی تو غم فرسودن من

نمی خوام از گلهای سرخ و ابی،

برایم تاج خوشبختی بیاری

به ارزشهای ایثار محبت،

به پایم اشک خوشحالی بباری

بذار از داغی دستهای تنها،

بگیره هرم گرما بستر من

بذار با تو بسوزه جسم خستم،

ببینی آتش و خاکستر من

تو ای تنها نیاز زنده موندن،

بکش دست نوازش بر سر من

به تن کن پیرهنی رنگ محبت،

اگه خواستی بیایی دیدن من

که من بی تو نه آغازم نه پایانم....

نظرات 3 + ارسال نظر
milad 1394,04,29 ساعت 19:40

سلام
وبلاگم رو بهتون معرفی می کنم. امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه.
تو گوگل سرچ کنین "وب نوشته های یک مهندس"

سهراب 1394,04,29 ساعت 21:08

واقعا قشنگ بود

مرسی مرسی..
ذهنتون قشنگه سهراب جان...

علیرضا 1394,04,29 ساعت 21:35 http://ithouse.blogsky.com

از وبلاگ نویسی چه میدانید؟
آیا میخواهید وبلاگی موفق و پربازدید داشته باشید؟
ترفند هایی برای داشتن یک وبلاگ موفق،همه و همه در لینک زیر...

http://ithouse.blogsky.com/1394/04/29/post-213/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-

مرسییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد