سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

این آینه است یا که منم!!!؟؟؟


رو می‌کنم به آینه رو به خودم داد می‌زنم
ببین چقدر
 حقیـــر شده اوج بلند بودنم
رو می‌کنم به آینه من جای آینه می‌شکنم

رو به
 خودم داد می‌زنم این آینه‌ست یا که منم

من و ما کم شده‌ایم خسته از هم
 شده‌ایم
بنده خاک، خاک ناپاک خالی از معنای آدم شده‌ایم

رو می‌کنم به آینه رو
 به خودم داد می‌زنم
ببین چقدر حقیـــر شده اوج بلند بودنم


دنیا همون بوده
 و هست حقارت ما و منه
وگرنه پیش کائنات زمین مثل یه ارزنه

زمین بزرگ و باز
 نیست دنیای رمز و راز نیست
به هر طرف رو می‌کنم راه رهایی باز نیست


من و
 ما کم شده‌ایم خسته از هم شده‌ایم
بنده خاک، خاک ناپاک خالی از معنای آدم
 شده‌ایم

دنیا کوچیکتر از
 اونه که ما تصور می‌کنیم
فقط با یک عکس بزرگ
 چشمهامون رو پر می‌کنیم
به روز ما چی اومده من و تو خیلی کم شدیم

پاییز چقدر
 سنگینی داشت که مثل ساقه خم شدیم

من و ما کم شده‌ایم خسته از هم
 شده‌ایم
بنده خاک، خاک ناپاک خالی از معنای آدم شده‌ایم


رو می‌کنم به
 آینه رو به خودم داد می‌زنم
ببین چقدر حقیـــر شده اوج بلند بودنم


رو
 می‌کنم به آینه من جای آینه می‌شکنم
رو به خودم داد می‌زنم این آینه است یا که
 منم
رو می‌کنم به
 آینــــــــه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام 1393,02,02 ساعت 19:55 http://tagged.blogsky.com

سلام چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد